I seniorbofællesskaber er sammenholdet utroligt vigtigt og kan være en afgørende faktor for interesserede tilflyttere. Med en hjemmeside gør I det nemmere for jer selv at blive set på internettet og få startet en god forventningsafstemning med potentielle købere. På hjemmesiden kan I nemlig skrive en beskrivelse af jeres forening, vedlægge jeres vedtægter og vise billeder af foreningen. Det vil være en god tiltrækkende kraft for gode nye naboer der deler jeres værdier.

En person bruger hænder og PC til kommunikation

Det kan være uoverskueligt at skulle bygge sin egen hjemmeside. Specielt hvis man ikke har prøvet det før. Derfor har vi, hos Boligforeningsweb, gjort det så nemt som muligt at komme igang. Og vi er i tæt kontakt med jer, mens hjemmesiden bliver sat op. For eksempel har vi erfaret, at fælles for mange seniorbofællesskaber er, at de ønsker en fælles kalender hvor foreningens aktiviteter kan blive beskrevet. På den måde er det nemt for alle beboerne i foreningen at følge med i hvilke aktiviteter der sker hvornår.

Her er de mest populære løsninger til seniorbofællesskabet

Information om viceværten til alle beboere

Venteliste til interesserede købere

Et sikkert login til beboerne

Opslagstavle til vigtig information

Koordiner og planlæg arrangementer

Klare og strømlinede fællesregler

Vejledninger som giver svar til beboerne

Opdateret og fælles online husorden

Sikker og effektiv intern kommunikation

Hus set fra afstand

Tryghed til fællesskabet

Vi har mange års erfaring med at bygge flotte hjemmesider til mange typer af fællesskaber. Vi sidder klar til at lave din hjemmeside hvor vi er i tæt dialog med jer hele vejen. Det er sådan vi sikrer at I får det som I gerne vil have det.

Kontakt os gerne og fortæl os om hvordan I vil have det. Så sidder vi klar til at hjælpe.

Helt person uafhængigt

Det smarte ved en hjemmeside fra Boligforeningsweb er at hjemmesiden ikke bliver afhængig af den samme web-master i flere år. Vi sørger for den generelle drift og sikkerheden på hjemmesiden. Det eneste I skal gøre er at bygge og skrive jeres indhold præcist som I vil have det.

Det minimere risikoen for fejl og nedbrud, og I kan være sikre på at jeres hjemmeside altid er oppe og køre.

Med hjemmesidens drift lagt over til os, så kan I slappe af i seniorbofællesskabet. Vi sørger for, at det hele kører som det skal, mens I kan oprette jeres fælles aktiviteter og arrangementer. Med booking modulet kan I have jeres fælles lokaler eller vaskeri lagt op, så beboere kan booke og leje fælles lokaler eller vaskerummet. Så er der ingen der går forgæves og I vil få en strømlinet hverdag. Og skulle der opstå noget akut? Så send en akut meddelse ud til alle beboerne med informationen de skal have.

To mænd taler sammen

Foreninger hvor der er samarbejde er rarest at bo i. Den interne kommunikation er derfor utrolig vigtig. Med Boligforeningsweb fås et internt kommunikations redskab der giver en sikker måde at kommunikere på. Så er I ikke afhængige af endeløse Facebook opslag og kommentarspor som forsvinder i mængden. Med intern kommunikation er der klar besked til alle beboere – også indbyrdes.

Vi har hjulpet hundredevis af boligforeninger allerede og er derfor rustet og klar til at hjælpe jeres seniorbofællesskab med den rigtige hjemmeside. Vi har erfarne kolleger der kan hjælpe jer med at få den rigtige hjemmeside og de rigtige moduler.

Udfyld gerne kontaktformularen nedenfor og så kontakter vi dig for at afdække hvad I ønsker.

mand som taler i telefon med valuar