Hos Boligforeningsweb ved vi, hvor vigtigt det er, at hjemmesiden bare spiller. Ikke kun for dig – men mindst lige så meget for dine besøgende. Derfor har vi udviklet en samlet pakke specielt til andelsboligforeninger, hvor du og dine besøgende kan få alt det, I har brug for – nemt og enkelt.

Som andelsboligforening kan der ske ændringer i foreningen, bestyrelsen eller noget helt tredje, der kræver en opdatering på hjemmesiden. Det kan synes uoverskueligt og tidskrævende. Men ikke længere.

Fordelene ved en samlet løsning for andelsboligforeninger

Samlet beskedsystem til beboere, ventelister eller den liste, der er behov for

Nem og enkel nyhedsopdatering på website og i beskedsystem

Upload nemt billeder af jeres skønne forening til galleriet

Enkel booking af fælleshus mm.

Kalender med fuld og begrænset adgang alt efter ønske

Lukkede sider med begrænset adgang, så du kan opdatere de beboere, der er behov for

Nem oprettelse og administrering af venteliste

Upload de seneste referater fra generalforsamlinger

Løbende og automatisk opdatering af websitets systemer og integrationer

Monitorering af potentielle sikkerhedsbrister, så disse undgås

Fuld farvekontrol, så du kan vælge lige netop det udtryk, der bedst passer til din forening

Rediger husorden online for altid opdateret information

Med Boligforeningswebs website kan du nemlig nemt uploade de seneste referater fra generalforsamlingerne, opdatere vigtige informationer og redigere websitet, så den passer til lige netop jeres forening. Derudover kan I nemt oprette en venteliste til de, der er interesserede i at flytte ind samt give nuværende beboere mulighed for at booke evt. fælleshus.

Et samlet website for jer - og for jeres beboere

Udover at lægge al information tilgængelig for jeres beboere, kan I også nemt komme i kontakt med dem gennem vores beskedsystem, som fungerer til både mail og sms. Derudover kan I synkronisere kalenderen med fælleshuset, så alle kan se, hvornår der er booket, I kan lægge billeder af jeres skønne forening ud i galleriet, og I kan skrive nyheder ud til alle beboere i foreningen.

Ja, faktisk kan I gøre lige nøjagtigt det, der er vigtigt for lige netop jeres forening. Websitet kan nemlig nemt tilpasses, så det matcher jeres og jeres beboeres behov.

Højere krav til websites

I takt med at alt bliver digitaliseret, er der kommet højere krav til, hvad et website skal kunne. Det kan gøre systemopdateringer svære at hitte rundt i. Med Boligforeningswebs samlede løsning sørger vi selvfølgelig for, at jeres website altid er fuldt opdateret og integreret, og at der ingen sikkerhedsbrister er.

Vores +35 medarbejdere sidder klar til at hjælpe jer med at bygge et website, der passer til lige netop jeres forening. Vi har massere af erfaring med andelsboligforeninger og en skarp sans for detaljer. Vores arbejde bygger på en forståelse for, at hver forening har forskellige behov, og løsningerne skal derfor være skræddersyede og nemme at tilpasse. Kontakt os i dag og hør mere om, hvad vi kan gøre for jer.