Vi arbejder med mange forskellige foreninger

Det er ikke kun andelsboligforeninger og ejerboligforeninger, der har brug for et website, der opfylder alle behov. Vi kan levere en skræddersyet løsning til alle former for boligforeninger og lignende foreninger. Vi har udviklet en skabelon, der passer særligt godt til langt de fleste foreninger – men vi ved også godt, at ingen kender jeres forening, som I gør. Derfor kan der selvfølgelig oprettes eller udelukkes forskellige sider, så websitet passer til lige netop jeres behov.

house surrounded by plants

Et par eksempler på funktioner med stor gevinst for kolonihaver

Kolonihaveforeninger kan have særligt stor fordel at have følgende funktioner på deres website:

• Ventelister
  • Oversigter
  • Regler, vedtægter samlet online
  • Guides
  • Kalender
black houses by the water

Et par eksempler på funktioner, der kan skabe gevinst for jeres sommerhusforening

Her er nogle af de funktioner, som sommerhusforeninger kan drage stor fordel af at have på deres website:

• Information om lokalområdet som indkøb, transport, loppemarkeder m.m.
  • Reklamer for oplevelser og arrangementer
  • Guides til afskaffelse af affald
  • Intern kommunikation
  • Køb og salg side

Vores mest populære funktioner

Listen over funktioner er lang. Meget lang. Og den kan gøres meget længere, hvis I har nogle specifikke behov og ønsker i jeres boligforeninger. Her er dog en oversigt over vores mest populære funktioner, som I kan læse meget mere om.

Håndværkerlisten

Gør det nemt og genkendeligt for alle med en online håndværkerliste og minimer det administrative bøvl, der kan være ved renoveringer. Find retningslinjer, sparring, relevant information m.m..

Læs mere om online håndværkerliste

Beskriv foreningen

Ingen kender din forening, som du gør. Derfor skal du selvfølgelig også have mulighed for at fremhæve lige netop det, der gør din boligforening til det bedste sted at bo.

Læs mere om at beskrive foreningen online

Online opslagstavle

Med en online opslagstavle kan du nemt både uploade og finde praktiske informationer. Det øger funktionaliteten og gør information langt mere interaktivt.

Læs mere om online opslagstavle

Direkte login

Et direkte login er en løsning, som leverer en bedre platform til administrering af boligforeninger. Det er nemmere at håndtere, og så øger det sikkerheden for både bestyrelse og beboere.

Læs mere om direkte login

Akut information

Det er vigtigt, at akut information når alle beboere. Derfor har vi lavet en samlet platform i det interne beskedssystem, så du kan sikre, at nyttig viden når hurtigt ud til de rette.

Læs mere om akut information

Online husorden

Der er mange fordele i at lægge dokumenter såsom husorden online. Det giver bl.a. let adgang og nem og hurtig mulighed for at opdatere den, når der kommer ændringer. Så er alle altid opdaterede.

Læs mere om online husorden

Opret information om din vicevært

Viceværten varetager mange arbejdsområder og er en vigtig del af langt de fleste boligforeninger. Det giver bedre overblik, når informationer, guides, projekter, kontaktoplysninger m.m. er samlet.

Læs mere om at oprette information om din vicevært

Opstille vedtægter

Når man samler vedtægterne online lettes håndteringen, og det bliver nemmere for alle at tilgå og administrere dokumenterne. Det øger både brugervenligheden og sikkerheden.

Læs mere om online vedtægter

Uploade bestyrelsesreferat

Ved at digitalisere bestyrelsesreferater optimeres bestyrelsesarbejdet. Det, at have bestyrelsesreferater online, er en hjælpende hånd i hverdagen og øger sikkerheden på websites.

Læs mere om online bestyrelsesreferater

Andrius Bendikas, Head of Account Management