Vi har mere end 10 års erfaring med at udvikle hjemmesider, apps og integrere alverdens systemer. Det minimerer din manuelle arbejdsbyrde og strømliner din forenings aktiviteter. I forbindelse med samarbejdet med ABF har vi udviklet en skabelon specielt til boligforeninger, som rummer alt det, du og dine besøgende har brug for.

Vi kan naturligvis sætte din hjemmeside op, lige som du ønsker. Og har du behov for at få dine systemer integreret, så kan vi også være behjælpelige. Twentyfour ejer nemlig ligeledes virksomheden KOEBT – og med en hjemmeside fra Boligforeningsweb kan vores team udvikle integrationer til din forening. Har du f.eks. et fælleshus med et online bookingsystem, du gerne vil have til at tale sammen med kalenderen? Eller måske galleriet automatisk skal opdateres på forsiden? Er der nyheder, der automatisk skal sendes ud gennem det interne beskedsystem? Hvad med ventelister der automatisk skal opdateres og have beskeder? Intet problem! Vi har endnu ikke fundet to systemer, vi ikke har kunne integrere!

Lige så vel som at ingen kender hjemmesideudvikling og dataintegration, som vi gør. Vores mission er at gøre den administrative byrde mindre for boligforeninger ved at levere en hjemmesideskabelon, der nemt kan tilpasses, så den passer til lige netop din forening. Vi arbejder med foreninger i alle størrelser, og vi ved, hvor vigtigt det er at have en nem, intuitiv og smart hjemmeside – ikke kun for dig men også for dine beboere.

Selvom har særligt meget erfaring med andelsboligforeninger og ejerboligforeninger, så er vi altid klar på at snakke mere om, hvordan vi kan hjælpe lige netop din forening. Har du eksempelvis en kolonihaveforening og er nysgerrig på, hvordan en ny hjemmeside kan hjælpe dig? Du kan læse her om de mange specialdesignede funktioner, vi har lavet – eller du kan rulle ned til kontaktformularen og tage en snak med os om det.

Andrius Bendikas, Head of Account Management