Vi har mere end 10 års erfaring med at udvikle hjemmesider, apps og integrere IT-systemer. I samarbejde med ABF har vi udviklet en skabelon specielt til boligforeninger, som gør foreningens hjemmeside nem, intuitiv og værdifuld for beboerne.

Du kan få sat din hjemmeside op som ønsket, og vi kan også hjælpe med at få systemer integreret.

Twentyfour ejer nemlig virksomheden KOEBT – og med en hjemmeside fra Boligforeningsweb kan vores team udvikle integrationer til din forening.

Har du f.eks. et fælleshus med et online bookingsystem, som skal tale sammen med kalenderen? Eller nyheder som automatisk skal opdateres på forsiden? Det løser vi uden problemer. Vi har endnu ikke fundet to systemer, vi ikke har kunnet integrere.

Vores mission er at gøre den administrative byrde mindre ved at levere en hjemmesideskabelon, der nemt kan tilpasses til lige netop din boligforening.

Vi arbejder med foreninger i alle størrelser og typer og ved, hvor vigtigt det er at have en intuitiv hjemmeside – ikke kun for dig men også for dine beboere

Det er dig, der kender din boligforening bedst, og derfor får du et design, der passer til dine behov.

Vi er altid klar til at snakke mere om, hvordan vi kan hjælpe din boligforening. Du kan læse her om de mange specialdesignede funktioner, vi har lavet – eller rulle ned til kontaktformularen for at få en uforpligtende snak.