Andelsboligweb er et samarbejde mellem Boligforeningsweb ApS, som er ejet 100% af Twentyfour, og ABF. Det hele startede, da ABF kontaktede Twentyfour med henblik på at få en partner til det tekniske bag hjemmesideudvikling. ABF har 5.000 medlemsforeninger, der repræsenterer over 100.000 andelsbolighusstande, og det var vigtigt for dem at kunne tilbyde en skræddersyet hjemmesideløsning til alle deres foreninger. Og det er her, vi kommer ind.

Vi har mere end 10 års erfaring med at udvikle hjemmesider, apps og integrere alverdens systemer. Det minimerer din manuelle arbejdsbyrde og strømliner din forenings aktiviteter. I forbindelse med samarbejdet med ABF har vi udviklet en skabelon specielt til boligforeninger, som rummer alt det, du og dine besøgende har brug for.

ABF har stået for at lave nogle gode video tutorials, så du nemt kan se, hvordan din hjemmeside kan komme til at se ud. Hjemmesiden kan naturligvis skræddersyes, så den passer til lige netop din boligforening, og herefter kan du nemt selv redigere indhold, billeder og meget mere. Du kan også klikke rundt på demo udgaven og få en forsmag på, hvad vi kan gøre for dig.

Vi kan naturligvis sætte din hjemmeside op, lige som du ønsker. Og har du behov for at få dine systemer integreret, så kan vi også være behjælpelige. Twentyfour ejer nemlig ligeledes virksomheden KOEBT – og med en hjemmeside fra Andelsboligweb kan vores team udvikle integrationer til din forening. Har du f.eks. et fælleshus med et online bookingsystem, du gerne vil have til at tale sammen med kalenderen? Eller måske galleriet automatisk skal opdateres på forsiden? Er der nyheder, der automatisk skal sendes ud gennem det interne beskedsystem? Hvad med ventelister der automatisk skal opdateres og have beskeder? Intet problem! Vi har endnu ikke fundet to systemer, vi ikke har kunne integrere!

Med en løsning fra Andelsboligweb får du sikkerheden og trygheden i både ABFs og Twentyfours mange års erfaring med boligforeninger og hjemmesider. Vi har kombineret vores kompetencer for at give dig det bedste resultat og en altid pålidelig løsning. Vil du høre mere om, hvad vi kan gøre for dig? Så kontakt os gennem formularen nedenfor. Vi glæder os til at høre fra dig og lave den bedste løsning til lige netop din forening.

Rasmus Aagaard, Partner