Hos Boligforeningsweb kender vi vigtigheden af, at din hjemmeside bare spiller. Ikke kun for dig –  men også for foreningens beboere. Derfor har vi udviklet en samlet pakke specielt til andelsboligforeninger, hvor du og dine besøgende kan få alt det, I har brug for – nemt og enkelt.

Via en nem og brugervenlig skabelon får du alt, som din andelsforening har brug for. Her kan du slå nyheder op, interagere med beboerne, lave kalendere og meget andet. Det giver en andelsforening med styr på tingene til glæde for beboerne.

I en andelsboligforening kan der ske ændringer i foreningen, bestyrelsen eller laves renoveringer, der kræver en opdatering på hjemmesiden. Det kan synes uoverskueligt og tidskrævende, hvis du ikke er IT-kyndig.

Med en skabelon fra Boligforeningsweb får du et design, der er nemt at opdatere og redigere. Det sparer dig tid og fjerner hovedpinen og besværet, når du skal informere beboerne.

Samtidig er skabelonen med til at give beboerne en andelsboligforening med liv, muligheder og et godt omdømme.

Fordelene ved at få én samlet løsning for andelsboligforeninger

Samlet beskedsystem til beboere

Nem og enkel nyhedsopdatering på website og i beskedsystem

Nem upload af billeder fra andelsforeningen

Intuitiv booking af fælleshus, fællesarealer og lignende

Kalender med fuld eller begrænset adgang alt efter ønske

Lukkede sider med begrænset adgang, så du kan opdatere relevante og specifikke beboere

Nem oprettelse og administrering af venteliste

Mulighed for at uploade referater fra generalforsamlinger

Løbende og automatisk opdatering af websitets systemer og integrationer

Monitorering af potentielle sikkerhedsbrister for øget sikkerhed

Fuld farvekontrol, så du kan vælge det udtryk, der bedst passer til din forening

Mulighed for at redigere husordenen online

Et samlet website for dig og beboere

Udover at lægge al information tilgængelig for beboerne kan du også komme i kontakt med dem gennem vores beskedsystem, som fungerer til både mail og sms. Derudover kan du synkronisere kalenderen med fælleshuset, så alle kan se, hvornår det er booket, ligesom du kan lægge billeder foreningen ud i galleriet,

Websitet kan tilpasses, så det matcher de ønsker, der er i din andelsboligforening, og har du særlige behov, skal du ikke tøve med at fortælle os det. Vi har medarbejdere, der har stor erfaring i at specialdesigne løsninger.

Højere krav til websites

I takt med digitaliseringen er der kommet højere krav til websites. Det kan gøre systemopdateringer svære at forstå og hjemmesider besværlige at redigere i.

Med Boligforeningswebs løsning sørger vi for, at din website altid er fuldt opdateret og integreret. Det betyder også, at hjemmesiden får den højeste sikkerhed, hvor chancen for sikkerhedsbrister bliver minimeret.

Vi følger med tidens trends og giver beboerne i din andelsbolig den bedste oplevelse. En god og informativ hjemmeside med mulighed for at interagere er med til at højne foreningens sammenhold og omdømme.

Vores mere end 35 medarbejdere sidder klar til at hjælpe dig med at bygge et website skræddersyet til dine ønsker.

Vi har årevis af erfaring med andelsboligforeninger og en skarp sans for detaljer. Vores arbejde bygger på en forståelse for, at hver forening har forskellige behov. Derfor skal løsningerne være personlige og nemme at tilpasse.

Kontakt os i dag og hør mere om, hvad vi kan gøre for din andelsboligforening.