Ved at have en god, brugervenlig og informativ hjemmeside til din kolonihaveforening undgår du unødvendig støj på linjen.

Vi giver dig et brugervenligt design med integrerede funktioner efter eget ønske, som gør siden funktionel og nem at opdatere. På den måde kan alle altid finde det, de har brug for, og du kan minimere din tid på telefonopkald og i stedet bruge tiden på det, der er vigtigt for dig.

Samtidig er det en oplagt mulighed for at skabe et bedre fællesskab med mere interaktion og initiativer mellem beboerne med en hjemmeside, som folk har lyst til at besøge og bruge.

Der er kommet højere krav til hjemmesider

I takt med digitalisering er der naturligt også kommet højere krav til hjemmesider. Det gør det endnu vigtigere, at systemerne altid er opdaterede, og at hjemmesiderne er moderne og responsive.

Vi har mange års erfaring med både design, integration og vedligeholdelse af hjemmesider. Derfor er din hjemmeside altid i trygge hænder.

Med en skabelon fra Boligforeningsweb kan du samle alle informationer, hvor de besøgende skal bruge dem. På den måde sikrer du, at kolonihaveejere og besøgende altid har de nyeste og vigtigste informationer lige ved hånden.

Du kan hurtigt opdatere med nyheder, arrangementer og lignende, og skabelonen er skræddersyet, så den passer til de integrationer og funktioner, en kolonihaveforening har brug for.

Se fordelene ved en hjemmesideskabelon til kolonihaveforeninger

Nem og enkel nyhedsopdatering på website og i beskedsystem

Intuitiv booking af fælleshus, fællesarealer og lignende

Kalender med fuld eller begrænset adgang alt efter ønske

Lukkede sider med begrænset adgang, så du kan opdatere relevante og specifikke beboere

Nem upload af billeder fra kolonihaveforeningen

Nem oprettelse og administrering af venteliste

Mulighed for at uploade referater fra generalforsamlinger

Løbende og automatisk opdatering af websitets systemer og integrationer

Monitorering af potentielle sikkerhedsbrister for øget sikkerhed

Fuld farvekontrol, så du kan vælge det udtryk, der bedst passer til din kolonihaveforening

Mulighed for at redigere husordenen online

Hvad er det, der gør din kolonihave særlig? Er det de smukke omgivelser? Eller det fantastiske sammenhold blandt beboerne?

Du får mulighed for at vise foreningen frem fra sin bedste side på dit website. Her kan du uploade billeder, videoer eller andre ting, der er med til at give et indblik i, hvad der foregår i foreningen.

Det er med til at styrke omdømmet af kolonihaveforeningen og gør interaktion nemt.

Hos Boligforeningsweb tilbyder vi mange funktioner, integrationer og designs, og vi har mange års erfaring med at udvikle hjemmesider målrettet kolonihaveforeninger.

Du kan læse meget mere om vores funktioner lige her.

Er du på udkig efter noget, der ikke fremgår af listen, så bare rolig. Alle hjemmesider kan tilpasses, så de passer til netop din forening.

Fik du ikke svar på dine spørgsmål, eller vil du gerne have en snak om, hvordan vi bedst kan hjælpe din kolonihaveforening med at få en ny og brugervenlig hjemmeside?

Så er du altid velkommen til at kontakte os på info@twentyfour.dk / +45 42 41 61 60 eller gennem formularen nedenfor. Vi sidder klar til at hjælpe og glæder os til at høre mere om dig og din kolonihaveforening.