Som del af en ejerboligforening køber du dig ind i et stort administrativt fællesskab. Det sætter store krav til, at alle konstant er opdaterede på de driftsmæssige aspekter, eventuelle opdateringer i bestyrelsen, vedligeholdelse og meget mere. Det er vigtigt, at dette er afspejlet på jeres hjemmeside.

Hos Boligforeningsweb forstår vi, at det kan være et stort administrativt besvær at sørge for, at alt på hjemmesiden hele tiden lever op til gældende opdateringer og integrationer. Derfor har vi skabt en samlet løsning til ejerboligforeninger – designet til at gøre livet nemmere for jer og jeres besøgende.

Fordele ved en samlet løsning for ejerboligforeninger

Samlet beskedsystem til beboere, bestyrelsesmedlemmer eller den liste, der er behov for

Upload nemt billeder af jeres skønne forening til galleriet

Kalender med fuld og begrænset adgang alt efter ønske

Nem opstilling og administrering af vedtægter

Løbende og automatisk opdatering af websitets systemer og integrationer

Fuld farvekontrol, så du kan vælge lige netop det udtryk, der bedst passer til din forening

Nem og enkel nyhedsopdatering på website og i beskedsystem

Enkel booking af fælleshus mm.

Lukkede sider med begrænset adgang, så du kan opdatere de beboere, der er behov for

Upload de seneste referater fra generalforsamlinger

Monitorering af potentielle sikkerhedsbrister, så disse undgås

Rediger husorden online for altid opdateret information

Individuel og skræddersyet løsning

Der findes ikke to ejerboligforeninger, der er ens. Derfor tilbyder vi hos Boligforeningsweb individuelle løsninger, der er skræddersyet til den enkelte ejerboligforening. Samtidig kan I også nemt selv tilpasse hjemmesiden, så den passer til lige netop jeres forening.

Der er stadigt voksende krav til websites

Vi kommer næppe uden om, at alt, der kan digitaliseres, bliver digitaliseret. Dette øger kravene til, hvad et website skal kunne, hvilket kan gøre eventuelle systemopdateringer svære at hitte rundt i. Med Boligforeningswebs samlede løsning sørger vi selvfølgelig for, at jeres website altid er fuldt opdateret og integreret, og at der ingen sikkerhedsbrister er.

Der er sikkert mange andre ting, du som privatperson eller I som forening, hellere vil bruge jeres tid og kræfter på end at opdatere, vedligeholde og integrere foreningens hjemmeside. Med en samlet løsning fra Boligforeningsweb har det aldrig været nemmere at administrere og vedligeholde en hjemmeside.

Gennem vores løsning kan I nemlig sende beskeder ud til alle, eller kun til nogle, i foreningen gennem det integrerede beskedsystem. I kan også nemt og enkelt opstille vedtægter, redigere husorden online, ændre i f.eks. bestyrelsesinformationer i jeres forening, uploade referater fra generalforsamlinger og alt det, lige netop jeres forening skulle have behov for.

Udover at opdatere og lægge al information tilgængeligt, kan I også bruge galleriet til at styrke fællesskabet i foreningen. Her kan der nemlig med få klik lægges billeder ud fra havedage, arbejdsdage, sociale arrangementer, og hvad I ellers gerne vil vise frem til jeres beboere og besøgende. Derudover kan der nemt bookes fælleshus – og i kalenderen kan man holde sig opdateret på, hvornår dette er booket. Det skaber plads til alle!

På vores kontor på Amager sidder vi +35 dygtige medarbejdere, der alle er klar til at hjælpe jeres ejerboligforening med at mindske de manuelle ressourcer brugt på foreningens hjemmeside. Vi har god erfaring med at arbejde med ejerboligforeninger, og vi ved, at hver forening har forskellige behov, og at løsningerne derfor skal være skræddersyede og nemme at tilpasse. Kontakt og i dag og hør mere om, hvad vi kan gøre for jer.