Som en del af en ejerforening køber du dig ind i et stort administrativt fællesskab. Det stiller store krav til, at alle beboere er opdaterede på driften, ændringer i bestyrelsen, vedligeholdelse og alt andet, der sker i ejerforeningen.

Derfor er det vigtigt, at foreningen har en hjemmeside, som er nem, brugervenlig og overskuelig både for dig og læserne. Med Boligforeningswebs løsning får du en skræddersyet hjemmeside tilpasset din ejerforening, som er nem at betjene.

Det kan være et stort administrativt besvær at sørge for, at alt på foreningens hjemmeside lever op til gældende opdateringer og integrationer. Derfor har vi skabt en samlet løsning til ejerforeninger – designet til at gøre livet nemmere for dig og dine besøgende.

Vi sørger for en høj sikkerhed og et intuitivt design med masser af brugervenlige integrationer. Dermed vil hjemmesiden være med til at øge foreningens professionalisme, informationsniveau og sammenhold.

Fordele ved en samlet løsning for ejerforeninger

Nem og enkel nyhedsopdatering på website og i beskedsystem

Nem upload af billeder fra ejerforeningen

Intuitiv booking af fælleshus, fællesarealer og lignende

Kalender med fuld eller begrænset adgang alt efter ønske

Lukkede sider med begrænset adgang, så du kan opdatere relevante og specifikke beboere

Nem oprettelse og administrering af venteliste

Mulighed for at uploade referater fra generalforsamlinger

Løbende og automatisk opdatering af websitets systemer og integrationer

Monitorering af potentielle sikkerhedsbrister for øget sikkerhed

Fuld farvekontrol, så du kan vælge det udtryk, der bedst passer til din ejerforening

Mulighed for at redigere husordenen online

Individuel og skræddersyet løsning

Ejerforeninger er forskelle, og derfor tilbyder Boligforeningsweb individuelle løsninger, som er skræddersyede til den enkelte forening. Samtidig kan du også nemt selv tilpasse hjemmesiden, så den passer til den ønskede stil.

Har du særlige ønsker til design, integrationer eller funktioner, skal du ikke tøve med at kontakte os. Vi tilbyder altid en uforpligtende snak.

Voksende krav til websites

Digitaliseringen bliver mere teknologisk år for år. Det øger kravene til, hvad et website skal kunne og kan gøre det svært at navigere i systemopdateringer og sikkerhedskopier.

Med Boligforeningswebs er din ejerforenings hjemmeside altid fuldt opdateret og integreret, så risikoen for sikkerhedsbrister minimeres.

Vi sørger for, at du ikke skal bruge en masse tid og kræfter på at opdatere, vedligeholde og integrere ejerforeningens hjemmeside. Med en samlet løsning fra Boligforeningsweb har det aldrig været nemmere at administrere, opdatere og redigere et website.

Gennem vores løsning kan du sende beskeder ud til alle i foreningen gennem det integrerede beskedsystem. Du kan også sende beskeder til udvalgte beboere, og det er nemt at opstille vedtægter, redigere husordenen, ændre i informationer fra bestyrelsen eller uploade referater fra generalforsamlinger.

Du får en tidsbesparende løsning og en hjemmeside, du har lyst til at bruge til glæde for hele ejerforeningen.

Vores skabelon er med til at styrke fællesskabet i ejerforeningen. Du eller andre beboere kan hurtigt og nemt lægge billeder ud fra have- eller arbejdsdage, sociale arrangementer eller sommerfester.

Derudover kan der nemt bookes fælleshus – og i kalenderen kan beboerne holde sig opdateret på, hvornår huset er booket. Nemme integrationer, som styrker sammenholdet i foreningen.

På vores kontor på Amager sidder vi +35 dygtige medarbejdere, der er klar til at hjælpe din ejerforening med at mindske det administrative arbejde på foreningens hjemmeside.

Vi har årelang erfaring med at arbejde med ejerforeninger og ved, at hver forening har forskellige behov. Vores løsninger er derfor skræddersyede og nemme at tilpasse.

Kontakt os endelig og hør mere om, hvad vi kan gøre for din ejerforening.