Sommerhuset er et frirum, hvor der er plads til fordybelse, sjov og hygge. Men sommerhusejere og -lejere vil også kunne nikke genkendende til, at der ofte er spørgsmål til sommerhusets regler og vedligeholdelse.

Dertil kommer praktiske ting forbundet med at drive og være en del af en sommerhusforening. Derfor er det vigtigt, at informationer om sommerhusforeningen er let tilgængelige.

Hos Boligforeningsweb leverer vi en skabelon til foreningens hjemmeside, som nemt fortæller om regler, aktiviteter og nærområder.

Hos Boligforeningsweb gør vi vores ypperste for, at det praktiske og administrative bliver nemmere, mere overskueligt – og ikke mindst brugervenligt. Vi har bygget en skabelon til hjemmesider til sommerhusforeninger, som nemt samler de vigtigste informationer og giver plads til frirum.

Ved at samle vigtige informationer online er I garanteret, at alle har nem adgang, når de skal bruge dem.

Der kan være mange ting at holde styr på som del af en sommerhusforening, og et samlet overblik gør det nemmere for bestyrelsen at opdatere informationer og nyheder og for ejere og besøgende at holde sig opdaterede på vigtig information.

Hvad er reglerne for udlejning? Og hvad med ejerskiftet?

Med vores skabelon får alle i sommerhusforeningen let svar på det hele. Skal der sendes beskeder til bestemte beboere i foreningen, kan det gøres via vores brugervenlige beskedsystem, så alle altid får besked.

På den måde kan generelle informationer sendes ud til alle, mens informationer der kun er målrettet visse beboere ikke kommer til at forstyrre andre, da de kan sendes specifikt til de relevante modtagere.

Fordelene ved en samlet løsning til sommerhusforeninger

Nem og enkel nyhedsopdatering på website og i beskedsystem

Nem upload af billeder fra foreningen

Mulighed for at fortælle om aktiviteter og nærområdet

Kalender med fuld eller begrænset adgang alt efter ønske

Lukkede sider med begrænset adgang, så du kan opdatere relevante og specifikke beboere

Nem oprettelse og administrering af venteliste til sommerhusforeningen

Mulighed for at uploade referater fra generalforsamlinger

Løbende og automatisk opdatering af websitets systemer og integrationer

Monitorering af potentielle sikkerhedsbrister for øget sikkerhed

Fuld farvekontrol, så du kan vælge det udtryk, der bedst passer til din sommerhusforening

Du kender din sommerhusforening bedst. Derfor skal din hjemmeside også afspejle foreningen, området, naturen og historien.

Derfor skræddersyer vi hjemmesiden ud fra dine ønsker, så den matcher den stil, der er i sommerhusforeningen. Du kan selv vælge farvedesign og uploade billeder fra foreningen, naturen og området omkring for at få den mest autentiske hjemmeside.

Har du særlige ønsker til funktioner, designet eller integrationer, skal du bare fortælle os det.

Vi sørger for, at sikkerheden altid er i top på din hjemmeside, hvor vi laver sikkerhedskopier og vedligeholdelse for at minimere risikoen for nedbrud.

Løbende følger vi med den teknologiske udvikling, så du får det bedste produkt, og via vores mange års erfaring med dataintegrationer, hjemmesideudvikling og vedligeholdelse er din hjemmeside altid i trygge hænder.