Sommerhuset er et frirum, hvor der er plads til fordybelse, sjov, hygge, alene-tid, samvær og meget mere. Men mange vil også kunne nikke genkendende til, at der altid er nogle gøremål og vedligeholdelse, som skal klares, når man er i sommerhus. Dertil kommer de praktiske ting forbundet med at drive og være en del af en sommerhusforening. Derfor er det vigtigt, at man ikke skal lede efter de nødvendige informationer, men at de er nemt tilgængelige, hvilket er en udfordring, som vi prøver aktivt at løse hos Boligforeningsweb.

Hos Boligforeningsweb vil vi gerne gøre vores for, at det praktiske og administrative bliver nemmere, mere overskueligt – og ikke mindst mere brugervenligt. Vi har bygget en skabelon til hjemmesider specielt til sommerhusforeninger. Så bliver det ikke nemmere at samle de vigtigste informationer og give plads til frirum.

Ved at samle alle vigtige informationer online, er I garanteret, at alle altid har informationen lige ved hånden, når de skal bruge den. Der kan være mange ting at holde styr på som del af en sommerhusforening, og et samlet overblik vil gøre det nemmere for bestyrelsen at opdatere informationer og nyheder – og nemmere for ejere og besøgende at finde og holde sig opdaterede på vigtig information.

Hvad er reglerne for udlejning, ejerskifte, hvornår og hvordan skal fællesområderne vedligeholdes? Dette er bare nogle af de spørgsmål, som kan være vigtige at vide, hvor man kan finde, når man er en del af en sommerhusforening. Vi har bygget en hjemmesideskabelon særligt til sommerhusforeninger, og med vores samlede løsning sørger vi selvfølgelig for, at din hjemmeside altid er opdateret og nem at finde rundt på. Med vores indbyggede beskedsystem kan du også nemt sende beskeder ud til de relevante personer.

Nogle af fordelene ved en samlet løsning til sommerhusforeninger

Berig besøgende med flotte billeder af og fra jeres forening gennem det intuitive og integrerede galleri. Styrk fællesskabet med billeder fra fællesdage eller lok nye til med billeder af husene og haverne

Send beskeder ud til medlemmer, ventelister, bestyrelsen eller en anden liste, du har brug for, gennem vores indbyggede beskedsystem.

Nem og enkel opsætning af kalender med fuld og begrænset adgang alt efter ønsker

Få dine vedtægter rykket online, så alle har mulighed for at se og gennemgå dem - så kan de også nemt opdateres, hvis der er brug for det

Vi står for løbende og automatiske opdateringer af hjemmesidens systemer og integrationer

Få en nem og enkel nyhedsopdatering på hjemmesiden og i beskedsystem, hvis du har vigtig information

Upload de seneste referater fra generalforsamlinger, så de er lige ved hånden

Vis alle de skønne ting, der sker i nærområdet direkte på hjemmesiden - enten gennem tekst, billeder eller i kalenderen

Vi monitorerer potentielle sikkerhedsbrister, så disse undgås, og din hjemmeside altid er sikker for dig og dine besøgende

Få fuld farvekontrol, så du kan vise lige netop det udtryk, der bedst passer til din forening

Der er ingen, der kender din forening, så godt, som du selv gør. Derfor skal din hjemmeside selvfølgelig også vise lige netop de ting, du mener, gør din forening helt unik. Med galleriet kan du nemt uploade billeder af husene, stranden, skoven, byen, havnen, haverne – eller hvad end du gerne vil vise frem til besøgende. Kalenderen sørger vi for at have opdateret med det, du har brug for; arbejdsdage, spændende aktiviteter i nærområdet, fællesspisning, eller hvad I ellers gerne vil informere om.

I takt med at alt i stigende grad bliver digitaliseret og rykker online, stiger kravene til, hvad en hjemmeside og dens systemer skal kunne. Samtidig er det blevet endnu vigtigere, at hjememsider er responsive. Det kan synes som en svær opgave at finde rundt i. Vi har mange års erfaring med hjemmesideudvikling, dataintegrationer og vedligeholdelse, så med en hjemmeside fra Boligforeningsweb sørger vi for, at sikkerheden altid er i top på din hjemmeside, og at alle systemer altid er opdaterede.

Få en sikker, brugervenlig og billig hjemmeside ud fra en skabelon, som er lavet særligt til sommerhusforeninger, ved at udfylde formularen nedenfor. Du er også meget velkommen til at kontakte os på info@twentyfour.dk / +45 42 41 61 60, hvis du har nogle spørgsmål, eller hvis vi skal tage en snak om din forenings behov og ønsker.