Går tingene i stykker, vil I sikkert gerne have dem repareret hurtigst muligt. Med en integreret funktion på jeres hjemmeside kan I nemt komme i kontakt med jeres vicevært.

Det kan være stressende for både viceværten og beboerne at kommunikere gennem SMS, mail og opkald. Men gennem vores indbyggede beskedsystem kan I skrive til viceværten direkte gennem hjemmesiden – det skaber et langt bedre overblik for begge parter.

Der er et stort fællesskab forbundet med at bo i en boligforening. Og det fællesskab kan jeres vicevært også være en del af.

Derfor har vi oprettet en “Mød din vicevært” sektion, hvor der kan skrives en introduktion om viceværten. Det er altid rart at kende sin vicevært, og det vil give nye beboere en god start i foreningen.

Gennem hjemmesidens funktioner kan I lave en sektion omkring, hvilke services og ansvarsområder viceværten har. Det gør det tydeligt, om viceværten kan hjælpe i tilfælde af skader.

Det er forskelligt, hvor stort viceværtens ansvarsområde er, så ved at tydeliggøre det på hjemmesiden, er der aldrig nogen tvivl.

Hvis viceværten har faste opgaver, der løses på bestemte dage eller tidspunkter, kan det let oplistes. Det giver klare linjer for både beboere og vicevært.

Få let information fra viceværten

På hjemmesiden finder I en online opslagstavle, som kan benyttes af alle. Her kan jeres vicevært også sende fællesbeskeder ud til alle i foreningen.

Er der standardinformationer, som skal være tilgængelige, kan de også listes her – det kan f.eks. være åbningstider på ejendomskontoret, booking af fælleslokaler eller brug af vaskerum.

Kontakt leverandører direkte

Viceværten har oftest kontakten til jeres serviceleverandører. Men der kan opstå behov for, at beboerne selv tager kontakt, og derfor kan viceværten lægge kontaktinformationer på serviceleverandørerne ud på hjemmesiden.

Det kan f.eks. være firmaet, som har maskinerne i vaskerummet, vagtservice eller låsesmeden. Ved at opdatere disse oplysninger fjernes viceværten som mellemled og får mere tid til at løse sine opgaver.

Information om sikkerhedsprocedurer og lignende kan uploades af viceværten. Det kan være kontaktinformation til vagtfirmaer, låsesmede eller internetudbydere, der kan være brug for uden for normal åbningstid.

Det kan også være guides, som viceværten tidligere har hjulpet med. Ved at rykke al information online kan det nemt redigeres, hvis aftaler ændrer sig.