Både i andels- og ejerboligforening finder man ofte håndværkere, man er glad for, og som kender boligforeningens ejendom. Det gør det nemmere for håndværkerne at arbejde mest effektivt.

Med vores integrerede håndværkerliste som en del af jeres hjemmeside, bliver det også nemt for beboerne at tage kontakt til håndværkerne og se, hvad der skal laves i bygningen.

Der følger vedligeholdelsesarbejde i en andels- eller boligforening. En opvaskemaskine kan gå i stykker, et gulv kan få et stort hak, eller et toilet kan stoppe.

I tilfælde af skader er det fordelagtigt at vide, hvilke håndværkere foreningen har gode erfaringer med at bruge. Her kan en håndværkerliste hjælpe alle i foreningen.

Ved at oprette en håndværkerliste gennem Boligforeningswebs samlede hjemmesideløsning kan I nemt holde beboerne opdaterede.

I kan tilføje beskrivelser, fortælle om de projekter håndværkerne skal lave, linke til deres hjemmesider eller selv lade håndværkerne opdatere deres informationer.

Dermed giver I jeres beboere de bedste forudsætninger for at tage hånd om vedligeholdelsen med kyndig og faglig hjælp.

Spar tid med en håndværkerliste

Der kan være mange spørgsmål til fællesområder, altaner, udvidelser og parkeringshuse. En håndværkerliste sparer jer for tid, når alle ved, hvor man kan finde de nødvendige informationer om projekter og status på disse.

Håndværkerlisten kan administreres, som I ønsker og med den detaljegrad, I finder nødvendigt. Det er nemt at opdatere og redigere listen gennem vores hjemmesidedesign og funktioner.

Retningslinjer til egne projekter

I boligforeninger er der ofte krav til, hvad man må og ikke må i forbindelse med renoveringer. Disse krav kan ændre sig efter generalforsamlinger.

Det er derfor vigtigt, at reglerne er nemme at finde og let tilgængelige, så foreningens beboere ikke ender med at lave projekter, der ikke lever op til foreningens retningslinjer.

Hvad må vi selv?

På håndværkerlisten kan I tilføje afsnit eller undersider med alle oplysninger, beboerne har brug for i forbindelse med en mindre renovering af boligen.

Må man eksempelvis vælte væggen ind til stuen? Eller nedlægge det indbyggede skab og inddrage det til badeværelset?

Alle spørgsmål kan I nemt besvare og redigere i på håndværkerlisten, så alle kan finde svar på, hvilke retningslinjer der er i foreningen.

Hos Boligforeningsweb sidder vi klar til at bygge jeres håndværkerliste og hjælpe jeres forening med at udvikle et nyt website med vores samlede løsning til boligforeninger.

Er du interesseret i at høre mere om, hvad vi kan gøre for dig? Så kontakt os gennem formularen nedenfor, og så tager vi en uforpligtende snak om din forenings behov og ønsker.