Det er vigtigt, at I har gode retningslinjer for husordensregler i jeres forening og ikke mindst, at alle beboerne følger de samme regler, så der ikke opstår uoverensstemmelser. Det hjælper vi med hos Boligforeningsweb. Boligforeningen kan også supplere op med fællesregler, så alt lægges op og kan tilgås af alle i foreningen.

Med digitale funktioner bliver jeres hverdag nemmere i foreningen, og en online husorden gør det simpelt for alle beboere at finde reglerne. Samtidigt sikrer I, at alle har adgang til reglerne for husorden samt den seneste version af reglementet. Så slipper alle beboere for at have en papirversion, som både kan gå tabt og være forældet.

Husordenen er nem for bestyrelsen at uploade i realtid og sparer den for en masse administrativ tid, som kan bruges på andre opgaver i foreningen.

group work

I dag digitaliseres informationer, så hverdagen bliver nemmere. En online husorden gør det simpelt og enkelt for alle beboere at finde de gældende regler. Dertil er de nemme at redigere og uploade på ny. Det er både enkelt og tidsbesparende.

Vores digitale funktion gør det nemt både at uploade og finde informationer om støj, brug af fællesarealer og tøjvask.

Det giver en forbedret kommunikation internt i foreningen, da alle regler er oplistet og identiske for beboerne. Via vores integrerede beskedsystem kan bestyrelsen altid informere beboerne, hvis der er nyhed omkring reglementet, og beboerne kan altid tjekke reglerne på mobilen, når de står i vaskerummet eller vil leje fælleshuset.

Her er nogle af de største fordele ved at have en online husorden:

• Beboerne kan altid logge ind og finde reglerne online og på farten med deres telefon
  • Opdateringer og ændringer kan nemt laves online i realtid
  • I slipper for administrativt papirarbejde
  • I sikrer, at alle beboerne altid følger det samme reglement

Ved at have en online husorden, der kan svare på alle væsentlige spørgsmål, får I en forening med god ro og orden, og hvor alle beboere er på bølgelængde.

Skulle der være spørgsmål til reglerne, kan beboerne internt kommunikere sammen via vores integrerede beskedsystem.

En husorden er fællesregler, som sikrer det gode naboskab og sociale liv i boligforeningen. En husorden kan f.eks. indeholde regler for:

Affaldshåndtering

Cykler og barnevogne

Husdyrhold

Musik og støjende adfærd

Pasning af haver

Rygning

Tøjvask

Fællesanlæg

Brug af fællesarealer og fælleshus

Leg og boldspil

Parkering og motorkørsel

Mange foreninger bruger skabeloner, men med en online husorden fra Boligforeningsweb er det hele sat op og udviklet efter jeres ønsker.

Når husordenen er rykket online, får beboerne let adgang, og reglerne kan nemt opdateres, hvis der vedtages ændringer til jeres generalforsamling.

Derudover kan indholdet nemt gennemgås via det interne beskedsystem. Vi sørger for, at alt er inkluderet, hvilket minimerer fejl og misforståelser omkring jeres husorden.

Få skræddersyede funktioner

Der kan være punkter i jeres husorden, hvor der er behov for at gå i dybden og lave uddybende beskrivelser.

Boligforeningswebs platform kan tilpasses jeres behov; der kan laves kommentarspor, stilles spørgsmål og ændres i vedtægter. Alt sammen efter jeres ønsker.

Vi laver en grundig forundersøgelse, som garanterer, at den endelige løsning opfylder foreningens behov og afspejler, hvem I er.

Hus set fra afstand
Mand skriver på en computer

Ved at have en online husorden kan bestyrelsen let give adgang til beboerne og sikre, at alle har den nyeste version af jeres regler.

Det minimerer forvirring og giver beboerne mulighed for altid selv at tjekke op på reglerne, hvis de er i tvivl om noget.

Samtidigt kan vi give jer en høj sikkerhed med funktioner, hvor I selv kan administrere, hvem der har adgang til at redigere i jeres husorden. Det kan være, at I kun ønsker, at det skal være formanden eller bestyrelsesmedlemmer, som kan ændre i dokumenterne.

Digitaliseringen er fremtiden, og vi sørger hele tiden for, at vi kan levere funktioner, der lever op til nutidens krav fra forbrugeren.

Med en hjemmeside fra Boligforeningsweb får I en moderne hjemmeside til jeres forening. Vi sørger for, at hjemmesiden er med til at gøre hverdagen nemmere for beboerne.

Få teknisk service og drift af fagfolk

Når vi har designet jeres hjemmeside, sørger vi også for at vedligeholde den. Sker der noget med den, kan I få teknisk service af kompetente fagfolk.

Ligeledes sørger vores medarbejdere for at holde sig opdaterede på de nyeste tendenser og trusler inden for IT-sikkerhed og cyberkriminalitet. Det giver jer en drift, hvor der er minimeret risiko for nedbrud og angreb.

Har I særlige ønsker til driften af jeres hjemmeside, er vi altid åbne, så I kan få det på den måde, I ønsker.

Bolig set udefra fra siden

Vi har platformen klar til jeres forening. Har I bestemte krav eller kriterier til jeres hjemmeside, er vores platform den rette.

Hjemmesiden kan tilpasses efter jeres ønsker – både de æstetiske og sikkerhedsmæssige.

Vi hjælper jeres forening med at udvikle et nyt website med vores samlede løsning til boligforeninger og tilbyder altid en uforpligtende snak.

En hjemmeside med drift kan fås fra kun 2.544 kroner om året – eller 212 kroner om måneden. For det beløb kan alle beboerne i foreningen opnå en højere brugervenlighed og en lettere hverdag samtidig med, at I får en moderne og teknologisk løsning.

Har I gået og overvejet at få en moderne digital løsning, skal I derfor ikke tøve med at kontakte os. Vi lytter gerne til, hvordan vi bedst kan hjælpe jeres forening.