Som beboer i en boligforening kan det være frustrerende at mangle information eller at skulle finde vigtige dokumenter, husregler eller kontaktoplysninger. Boligforeningsweb giver dig én samlet platform, hvor du nemt kan få overblik over din boligforening, kommunikere med bestyrelsen og få adgang til de funktioner, der gør hverdagen lettere.
Effektiv beboerstyring er essentielt for flere foreninger. Som beboer kan du handle mere selvstændigt når du skal bruge information fra din forening. Med Boligforeningsweb er bestyrelsen ikke flaskehals.
Som beboer har du adgang til din boligforenings digitale arkiv, hvor du kan finde vedtægter, husordensregler, referater fra generalforsamlinger og andre nyttige dokumenter. Du slipper for at lede i gamle mails eller spørge bestyrelsen – alt er samlet ét sted.
Hvis din boligforening har fælleslokaler, gæsteværelser eller vaskeri, kan du nemt booke dem direkte gennem Boligforeningsweb. Du kan se, hvornår faciliteterne er ledige, reservere tid og få bekræftelse med det samme, uden at skulle kontakte bestyrelsen.
Bestyrelsen deler vigtige beskeder og nyheder direkte på den digitale opslagstavle. Det kan være alt fra varslinger om vedligeholdelse til invitationer til sociale arrangementer. Du kan hurtigt få overblik over, hvad der sker i din boligforening, så du aldrig går glip af vigtig information.
Har du spørgsmål til bestyrelsen, eller vil du indgive en forespørgsel? Boligforeningsweb gør det nemt at sende beskeder direkte til bestyrelsen, så du slipper for lange e-mailtråde og kan få svar hurtigt.
Når bestyrelsen uploader nye dokumenter, bliver de automatisk arkiveret i relevante mapper. Det betyder, at du altid kan finde de nyeste regler, referater eller vedligeholdelsesplaner uden besvær.
Uanset om du har brug for at finde vedtægter, booke fælleslokalet eller se bestyrelsens seneste meddelelser, har du det hele lige ved hånden på både computer, tablet og mobil.
En beboer, der ofte skulle bruge tid på at finde oplysninger om husordenen, har nu hurtig adgang til dokumenter via Boligforeningsweb. Booking af fælleslokalet, kan nu gøres med få klik online. Flere beboere har også oplevet en forbedret kommunikation med bestyrelsen, da alle vigtige beskeder nu er samlet ét sted. Systemet kan bruges af beboere på iPads, telefonen eller via computeren. Tingene kan altså klares på farten og det gør det hele meget lettere for beboerne i en boligforening.
Det er bestyrelsens ansvar at drive boligforeningen på bedst mulig vis. Men der er ingen i bestyrelserne der er super mennesker. Derfor kan du hjælpe dem med at forstå Boligforeningsweb og fordelene bedre.
Hvis din boligforening bruger Boligforeningsweb, vil du få adgang via et login, som din bestyrelse eller administrator opretter til dig.
Dokumenter er organiseret i mapper i det digitale arkiv. Hvis du ikke kan finde et dokument, kan du kontakte bestyrelsen direkte via systemet.
Ja! Boligforeningsweb fungerer både på computer, tablet og smartphone, så du kan booke fælleslokaler eller se opslag, uanset hvor du er.
Hvis din forening endnu ikke har Boligforeningsweb, kan du foreslå det til bestyrelsen. Se næste afsnit for, hvordan du kan hjælpe med at bringe Boligforeningsweb til din boligforening.
Hvis din boligforening ikke bruger Boligforeningsweb endnu, kan du tage initiativ til at få det implementeret. Du kan sende denne side til din bestyrelse for at gøre dem opmærksomme på fordelene. Mange bestyrelser ved ikke, hvor nemt det er at få en digital løsning, der kan spare dem tid og gøre arbejdet lettere.
Som beboer fortjener du let adgang til den information og de funktioner, der gør det nemmere at bo i din boligforening. Med Boligforeningsweb får du et brugervenligt system, der giver dig overblik, nem booking og hurtig kommunikation. Log ind på din boligforenings Boligforeningsweb i dag, og oplev, hvor enkelt det kan være at holde sig opdateret.
Vælg en pakke og kom i gang med det samme. Vi opsætter og designer din hjemmeside automatisk.