Hør hvordan vores nuværende kunder bruger Boligforeningsweb

Vi har samlet ærlige fortællinger fra foreninger, der har taget vores system til sig og gjort deres administrative arbejde nemmere, hurtigere og mere overskueligt. Hver historie giver et indblik i, hvordan foreningerne bruger Boligforeningsweb til alt fra kommunikation med beboere til håndtering af dokumenter og booking af vaskeriet. Det er ikke kun teknologien, der skinner igennem, men også den forskel, den gør for dem, der står med ansvaret til daglig.

A/B Grænseparken

Hos A/B Grænseparken har man i flere år brugt Boligforeningsweb til administration af boligforeningen. Bestyrelsesformanden Paul giver et indblik i hvordan han får værdi af Boligforeningsweb og hvilke problemer løsningen giver til ham, bestyrelsen og hele foreningen.

Hele historien fra A/B Grænseparken er på vej!

Vej med boliger i baggrunden

A/B Valbyhus

I Valby, København har A/B Valbyhus brugt Boligforeningsweb til at oprette et samlingssted for foreningens medlemmer. Andelsboligforeningen kan bruge Boligforeningsweb til at have forskellige brugerrettigheder til forskelligt indhold på deres hjemmeside. Desuden har de kunne finde værdi i, at bruge venteliste modulet hvor interesserede købere kan blive skrevet op.

Hele historien fra A/B Valbyhus er på vej!

Hus set fra afstand

A/B Smedhøj III

Hos A/B Smedhøj III har Boligforeningsweb gjort en stor forskel i foreningens daglige administration og boligsalg. Med vores platform har foreningen nu samlet alle vigtige dokumenter ét sted, hvilket gør salg og informationsdeling nemmere end nogensinde. Købere kan selv finde relevante oplysninger direkte på hjemmesiden, og bestyrelsen sparer tid på gentagne henvendelser. Foreningen har også styrket sin online profil, så både beboere og interesserede købere hurtigt kan få et indblik i foreningens værdier og aktiviteter.

Hele historien fra A/B Smedhøj III er på vej!