Din hjemmeside skal informere om grundejerforeningens interesser, vedtægter og nyheder.

Det har heldigvis aldrig været nemmere med en hjemmeside fra Boligforeningsweb. Vi sørger for, at det er nemt at informere om stort og småt lige fra generalforsamlinger til fællesarrangementer.

Du sparer masser af tid ved at bruge vores intuitive design, og foreningens medlemmer bliver opdaterede regelmæssigt via nemme funktioner, hvilket giver dig lyst til at bruge hjemmesiden.

En hjemmeside med liv, som grundejerforeningens medlemmer har lyst til at besøge, kan være med til at styrke sammenholdet på tværs af foreningen.

Her kan I nemt interagere med hinanden, planlægge fællesarrangementer og se, hvornår fællesarealer er bookede.

Alt sammen er med til at styrke foreningens liv, sammenhold og kommunikation.

Har du særlige ønsker til funktioner eller integrationer, som kan være til gavn for grundejerforeningen, hører vi gerne fra dig. Vi kan skræddersy hjemmesiden, så det passer til din forening.

Se fordelene ved en at have skræddersyet hjemmeside til grundejerforeninger

Nem og enkel nyhedsopdatering på website og i beskedsystem

Nem upload af billeder fra grundejerforeningen

Intuitiv booking af fælleshus, fællesarealer og lignende

Kalender med fuld eller begrænset adgang alt efter ønske

Lukkede sider med begrænset adgang, så du kan opdatere relevante og specifikke beboere

Nem oprettelse og administrering af venteliste

Mulighed for at uploade referater fra generalforsamlinger og vedtægter

Løbende og automatisk opdatering af websitets systemer og integrationer

Monitorering af potentielle sikkerhedsbrister for øget sikkerhed

Fuld farvekontrol, så du kan vælge det udtryk, der bedst passer til din grundejerforening

En hjemmeside, som afspejler foreningen

Vi har mange års erfaring og har mere end 35 udviklere og designere, som sidder klar til at lave din hjemmeside.

Via skræddersyede løsninger, hvor vi lytter til dine ønsker, kan vi lave et design, som flugter med din grundejerforenings mission og værdier.

Kontakt os bare, hvis du har særlige ønsker, behov eller drømme for, hvordan din hjemmeside skal designes. Vi tilbyder altid en uforpligtende snak.

Din hjemmeside er i trygge hænder

Kravene til en god hjemmeside vokser år for år, og det kan være svært at følge med i. Vi kan sørge for at vedligeholde din hjemmeside og lave sikkerhedsopdateringer.

Dermed minimerer du risikoen for sikkerhedsbrister og nedbrud og giver din hjemmeside de bedste betingelser for hele tiden at være i drift.

Med brugervenlighed i højsædet får du en hjemmeside, hvor det er nemt at bruge alle funktionerne for både dig og grundejerforeningens beboere.

Det sparer dig for en masse tid, som du kan bruge på det, der er vigtigt for dig. Opdater nemt om generalforsamlinger, send beskeder til beboerne om fællesarrangementer eller upload billeder, filer eller dokumenter, så folk får et indblik i, hvad der rører sig i foreningen.

Du får en hjemmeside, som giver dig lyst og overskud til at opdatere i stedet for hovedpine.

Via integrationer som booking af fællesarealer, opdateringer om sommerfester, arbejdsdage eller fællesmøder kan skaber du og beboerne i fællesskab liv i foreningen.

Her kan du eller andre nemt tage initiativer og bruge hjemmesidens funktioner til at kommunikere og planlægge.

Det er også muligt for beboere at kommunikere sammen internt via vores beskedsystem.

På Amager sidder vi klar til at hjælpe dig. Vi har et team bestående af erfarne udviklere og designere, som er klar til at hjælpe din grundejerforening med en brugervenlig, flot hjemmeside.

Efter mange års erfaring ved vi, at ingen foreninger er ens, og derfor kan vi skræddersy hjemmesiden til dig og efterfølgende vedligeholde den. Du skal blot have glæde af at bruge den.

Kontakt os gerne og hør mere om, hvad vi kan gøre for din grundejerforening.