I løsningen fra Boligforeningsweb digitaliseres og optimeres boligforeningens systemer. Dokumenter gemmes online og er tilgængelige for beboerne på websitet. Bestyrelsen vil let kunne uploade foreningens vedtægter og garantere, at alle har den nyeste version.

Vedtægterne er boligforeningens ’grundlov’ med regler om de indbyrdes forhold – fra man flytter ind, til man forlader boligforeningen. Det er et sæt regler, alle boligforeninger har, og som alle beboere skal have adgang til. Vedtægterne indeholder også regler om indgåelse af aftaler med kreditorer (f.eks. håndværkere) samt regler om disse kreditorers rettigheder i forhold til beboerne.

Bestyrelsen fungerer som administratorer og kan oprette login til websitet. De kan let styre hvem, der får adgang, og de kan også bestemme, hvem der skal kunne redigere i de dokumenter, der er uploadet til siden. Med vores system er det hurtigt at tilgå sine vedtægter, husorden, håndværkerliste eller andre dokumenter, som er vigtige for en boligforening. Når man uploader sine vedtægter online, er man sikker på, at beboere i foreningen nemt kan få muligheden for at læse dem.

Hos Boligforeningsweb kan vi tilpasse udseendet på jeres vedtægter og tilføje lige de funktioner og integrationer, I ønsker. Vi laver en grundig forundersøgelse af jeres behov, så vi kan udvikle et produkt, der lever op til jeres forventninger. Vi har hjulpet mange med at få deres dokumenter online og har udviklet en skabelon, som kan gøre det endnu hurtigere at opstille sine vedtægter. Skabelonen gør det nemmere for brugerne at administrere dokumenter, lave kommentarer, uddybe emner og kontakte andre beboere med det indbyggede beskedsystem. Ingen foreninger er ens, så vi tilpasser de individuelle løsninger til jeres behov.

Vores system prioriterer sikkerhed højt, og vi har før udviklet løsninger til kunder med behov for ekstra høj sikkerhed. Et nyt website skal leve op til forventningerne. Det skal se moderne ud med høj brugervenlighed, og så skal sikkerheden være af højt niveau. Vigtige dokumenter, med potentielt personfølsomme data, skal være gemt bag et sikkert loginsystem. Løsningen fra Boligforeningsweb sørger for, at jeres website altid er opdateret, og at der ingen sikkerhedsbrister er.