Med Boligforeningsweb digitaliseres og optimeres boligforeningens systemer. Dokumenter gemmes online og er tilgængelige for beboerne på websitet. Bestyrelsen vil let kunne uploade foreningens vedtægter og sikre, at alle beboere har den nyeste version.

Vedtægterne er boligforeningens ’grundlov’ med regler om de indbyrdes forhold – fra man flytter ind, til man forlader boligforeningen.

Alle boligforeninger har vedtægter, som beboerne skal have adgang til. Vedtægterne indeholder også regler om indgåelse af aftaler med kreditorer (f.eks. håndværkere) samt regler om kreditorernes rettigheder i forhold til beboerne.

Derfor er det vigtigt, at vedtægterne er nemme at finde for alle beboere, og at de altid har adgang til den nyeste version. Det hjælper Boligforeningsweb med.

Bestyrelsen fungerer som administratorer og kan oprette login til websitet. De kan let styre, hvem der får adgang, og hvem der kan redigere i dokumenter, der er uploadet på siden.

Med vores system er det hurtigt at tilgå vedtægter, husorden og håndværkerlister, og beboerne har mulighed for at interagere med hinanden og stille spørgsmål via hjemmesidens integrerede beskedsystem.

Hos Boligforeningsweb kan vi tilpasse udseendet på jeres vedtægter og tilføje de funktioner og integrationer, I ønsker, når I opstiller vedtægterne.

Vi laver en grundig forundersøgelse af jeres behov, så vi kan udvikle en hjemmeside, der lever op til jeres forventninger. Vi har hjulpet mange foreninger med at få deres dokumenter online og har udviklet en skabelon, som gør det endnu hurtigere at opstille vedtægter.

Skabelonen gør det nemt for brugerne at administrere dokumenter, lave kommentarer, uddybe emner og kontakte andre beboere gennem det indbyggede beskedsystem. Ingen foreninger er ens, så vi tilpasser de individuelle løsninger til jeres behov.

Vi prioriterer sikkerhed højt og har før udviklet løsninger til kunder med behov for ekstra høj sikkerhed.

Et nyt website skal leve op til forventningerne. Det skal se moderne ud med en stor brugervenlighed, og så skal sikkerheden være i top.

Vigtige dokumenter med personfølsomme data skal være gemt bag et sikkert loginsystem, og det skal sikres, at uvedkommende ikke har adgang.

Løsningen fra Boligforeningsweb sørger for, at jeres website altid er opdateret, og at der ingen sikkerhedsbrister er.