Ved at have vedtægterne online kan bestyrelsen opdatere dokumenterne i realtid, så alle beboere får de nyeste oplysninger – og ikke mindst de samme oplysninger. Det er en stor fordel for jer – især hvis I er en stor boligforening med mange beboere.

Når vedtægterne ændres på generalforsamlinger, er bestyrelsen fri for at sende de nye vedtægter ud til alle beboere. Bestyrelsen vil endda formentlig nævne vigtige ændringer i deres bestyrelsesreferater. Med vores online funktion kan de blot uploades på hjemmesiden, og så kan alle se dem.

Beboerne slipper også for at få vedtægterne fysisk på papir og dermed risikere at smide dem væk, og den administrative arbejdsbyrde bliver mindsket for bestyrelsen.

lejlighedskompleks set fra afstand

Med Boligforeningsweb digitaliseres og optimeres boligforeningens systemer. Dokumenter gemmes online og er tilgængelige for beboerne på websitet. Bestyrelsen vil let kunne uploade foreningens vedtægter og sikre, at alle beboere har den nyeste version.

Den digitale løsning sparer både foreningen for tid, penge og ressourcer og giver beboerne lynhurtig adgang til foreningens vedtægter.

Udover at beboerne får nem adgang til den nyeste version af vedtægterne, sparer det også bestyrelsen for en masse administrativt arbejde, som giver dem mulighed for at bruge tiden på noget andet.

Det er med til at give jer en forening, hvor alle kender reglerne, og det administrative arbejde er så gnidningsfrit som muligt.

Vedtægter er boligforeningens ’grundlov’ med regler om de indbyrdes forhold – fra man flytter ind, til man forlader boligforeningen.

Boligforeninger som ejerboligforeninger, andelsboligforeninger og kolonihaver har vedtægter, som beboerne skal have adgang til. Vedtægterne indeholder også regler om indgåelse af aftaler med kreditorer (f.eks. håndværkere) samt regler om kreditorernes rettigheder i forhold til beboerne.

Vedtægterne fortæller også, hvordan beboerne skal agere i forbindelse med køb og salg af en bolig

Derfor er det vigtigt, at vedtægterne er nemme at finde for alle beboere, og at de altid har adgang til den nyeste version, så ingen kommer til at handle forkert og overtræde reglerne ved en fejl. Her hjælper Boligforeningswebs onlinefunktion.

Det er på generalforsamlinger i foreningen, at vedtægterne bestemmes, og her kan alle medlemmer af foreningen deltage. I kan melde ud om tidspunkt og sted for generalforsamlinger gennem Boligforeningswebs integrerede funktioner, så alle beboere har mulighed for at deltage, hvis de ønsker det.

Bestyrelsen fungerer som administratorer og kan oprette login til websitet. De kan let styre, hvem der får adgang, og hvem der kan redigere i dokumenter, der er uploadet på siden.

Med vores system er det hurtigt at tilgå vedtægter, husorden og håndværkerlister, og beboerne har mulighed for at interagere med hinanden og stille spørgsmål via hjemmesidens integrerede beskedsystem.

Ved at kontrollere adgangen får I en høj sikkerhed, så kun autoriserede personer kan tilgå jeres vedtægter og foretage ændringer. Boligforeningen sørger for, at sikkerheden er høj og kan hjælpe bestyrelsen med at administrere, hvem der har adgang til at uploade og redigere i vedtægterne.

Hos Boligforeningsweb kan vi tilpasse udseendet på jeres vedtægter og tilføje de funktioner og integrationer, I ønsker, når I opstiller dem.

Vi laver en grundig forundersøgelse af jeres behov, så vi kan udvikle en hjemmeside, der lever op til jeres forventninger. Vi har hjulpet mange foreninger med at få deres dokumenter online og har udviklet en skabelon, som gør det endnu hurtigere og nemmere at opstille vedtægter.

Skabelonen gør det nemt for brugerne at administrere dokumenter, lave kommentarer, uddybe emner og kontakte andre beboere gennem det indbyggede beskedsystem. Her kan alle tvivlsspørgsmål i forhold til vedtægterne også afklares internt.

Ingen foreninger er ens, så vi tilpasser de individuelle løsninger til jeres behov.

Har I specifikke krav og ønsker, kan vi imødekomme dem. Skabelonen er designet med stor brugervenlighed og fleksibilitet og kan ændres i både farve, layout og integrationer. Dermed kan I få hjemmesiden til at passe, så den flugter med jeres forenings værdier og udtryk.

Det giver et retvisende indtryk af foreningen for potentielle nye beboere.

To mænd taler sammen

Vi prioriterer sikkerhed højt og har før udviklet løsninger til kunder med behov for ekstra høj sikkerhed.

Digital sikkerhed er altafgørende i dag, og derfor sørger vores medarbejdere for altid at være opdaterede på den nyeste teknologi inden for sikkerhed og cyberangreb. Det er jeres garanti for, at hjemmesiden driftes af dygtige fagfolk.

Udover at sikkerheden skal være i top, skal et nyt website leve op til forventningerne. Det skal se moderne ud med en stor brugervenlighed, og det skal være nemt for administratorer at ændre på hjemmesiden.

Vigtige dokumenter med personfølsomme data skal være gemt bag et sikkert loginsystem, og det skal sikres, at uvedkommende ikke har adgang. Alt dette kan vi hjælpe med.

Løsningen fra Boligforeningsweb sørger for, at jeres website altid er opdateret, og at der ingen sikkerhedsbrister er. Det giver jer ro i sindet.

Mangler jeres boligforening en ny hjemmeside, som både er brugervenlig og intuitiv, er Boligforeningweb et oplagt valg.

Er I interesseret i at høre mere om, hvordan vi kan hjælpe jeres forening, tilbyder vi altid en uforpligtende samtale, hvor vi kan blive klogere på jeres forening.

Det er vigtigt for os, at I får en hjemmeside, som afspejler jeres forening, og derfor vil vi også rigtig gerne høre mere om den. Tøv derfor ikke med at kontakte os eller at udfylde formularen herunder, hvis I er nysgerrige på at høre mere.