I dag digitaliseres informationer, så hverdagen bliver nemmere. En online husorden gør det simpelt og enkelt for alle beboere at finde de gældende regler. Dertil er de nemme at redigere og uploade på ny. Det er både enkelt og tidsbesparende.

Vores digitale funktion gør det nemt både at uploade og finde informationer om støj, brug af fællesarealer og tøjvask.

En husorden er fællesregler, som sikrer det gode naboskab og sociale liv i boligforeningen. En husorden kan f.eks. indeholde regler for:

Affaldshåndtering

Cykler og barnevogne

Husdyrhold

Musik og støjende adfærd

Pasning af haver

Tøjvask

Brug af fællesarealer og fælleshus

Fællesanlæg

Leg og boldspil

Parkering og motorkørsel

Rygning

Udviklet af os til jer

Mange foreninger bruger skabeloner, men med en online husorden fra Boligforeningsweb er det hele sat op og udviklet efter jeres ønsker.

Når husordenen er rykket online, får beboerne let adgang, og ordenen kan nemt opdateres, hvis der vedtages ændringer til jeres generalforsamling.

Derudover kan indholdet nemt gennemgås via det interne beskedsystem. Vi sørger for, at alt er inkluderet, hvilket minimerer fejl og misforståelser omkring jeres husorden.

Få skræddersyede funktioner

Der kan være punkter i jeres husorden, hvor der er behov for at gå i dybden og lave uddybende beskrivelser.

Boligforeningswebs platform kan tilpasses jeres behov; der kan laves kommentarspor, stilles spørgsmål og ændres i vedtægter. Alt sammen efter jeres ønsker.

Vi laver en grundig forundersøgelse, som garanterer, at den endelige løsning opfylder foreningens behov.

Ved at have en online husorden kan bestyrelsen let give adgang til beboerne og sikre, at alle har den nyeste version af jeres regler.

Det minimerer forvirring og giver beboerne mulighed for altid selv at tjekke op på reglerne, hvis de er i tvivl om noget.

Vi har platformen klar til jeres forening. Har I bestemte krav eller kriterier til jeres hjemmeside, er vores platform den rette.

Hjemmesiden kan tilpasses efter jeres ønsker – både de æstetiske og sikkerhedsmæssige.

Vi hjælper jeres forening med at udvikle et nyt website med vores samlede løsning til boligforeninger og tilbyder altid en uforpligtende snak.