Et bådlaug er ikke bare en flok mennesker, der deler en bro – det er en hel lille verden for bådentusiaster, hvor man arbejder sammen om at få det bedste ud af fællesskabet og havet. Et bådlaug administrerer alt fra bådpladser til vedligeholdelse af faciliteter, og selvfølgelig en god portion sejlglæde! Uanset om I er et lille lokalt laug eller en større gruppe, er der altid brug for en platform, der kan lette arbejdet. Med en skræddersyet hjemmeside fra Boligforeningsweb kan I samle alle jeres aktiviteter ét sted og gøre livet på vandet lidt lettere for alle. Lad jeres hjemmeside formidle den historie I vil fortælle.

Når man har med både at gøre, er det vigtigt at have styr på tingene – både på land og til vands. Hos Boligforeningsweb tilbyder vi bådlaug en skræddersyet hjemmeside, der passer til jeres behov. Uanset om det er administration af bådpladser, booking af faciliteter eller at dele nyheder med medlemmerne via en online opslagstavle, har vi moduler, der gør arbejdet let. I får et digitalt rum, hvor alle medlemmer kan få overblik over, hvad der sker i lauget. Med vores moduler kan I nemt tilføje billeder af jeres bådpladser, oprette nyhedssider og kalenderfunktioner, så alle er opdaterede på næste fælles arbejdsdag.

Et bådlaug er kun så godt som sine medlemmer, og det er vigtigt, at I har styr på, hvem der er med, hvem der har betalt kontingent (se for eksempel hvordan boligforeninger kan automatisere betalingen af boligydelsen med Alunta), og hvem der har udestående opgaver. Med Boligforeningswebs medlems administrationsmodul bliver dette en smal sag. I kan hurtigt tilføje nye medlemmer, opdatere kontaktoplysninger og sende beskeder direkte til medlemmerne med den interne kommunikation, når der er brug for det. Alt dette sker i et sikkert, digitalt miljø, så I kan fokusere på sejladsen og overlade bøvlet med teknikken til os i Boligforeningsweb. Desuden kan I oprette medlemslister, der er lige så nemme at navigere som et godt søkort.

Ingen vil have deres vedtægter og mødereferater flydende rundt i en rodebunke – især ikke i et bådlaug, hvor der er så mange praktiske detaljer at holde styr på. Med vores dokumenthåndterings modul får I et sikkert digitalt arkiv, hvor alt fra vedtægter til møderesuméer kan opbevares. Her er det ikke nødvendigt at dykke dybt i arkivet for at finde det seneste referat fra generalforsamlingen. I kan nemt tilgå og dele alle dokumenter med medlemmerne, så alle har adgang til det, de har brug for – og ingen får våde papirer igen.

Kommunikation er alfa og omega i et bådlaug. Med en integreret kalender- og nyhedsfunktion på jeres hjemmeside bliver det let som en leg at holde alle informeret om både arbejdsdage, sociale arrangementer og vedligeholdelsesprojekter. I kan oprette nyhedsopslag om alt fra den årlige broreparation til den store sommerfest på havnen. Med kalenderen kan medlemmerne (og besøgende på hjemmesiden) se frem til de næste aktiviteter og reservere deres tid. Det betyder, at ingen misser de vigtige begivenheder, og I kan planlægge med ro i maven, velvidende at alle er informeret.

To mænd taler og kigger på en computer

Når I vælger Boligforeningsweb, får I ikke bare en praktisk platform – I får også en sikker og stabil løsning, der sikrer, at jeres data forbliver beskyttet. Med løbende backup og opdateringer kan I stole på, at jeres hjemmeside altid fungerer optimalt. Og skulle der opstå spørgsmål, er vores supportteam altid klar til at hjælpe jer tilbage på rette kurs. Vi ved, at jeres bådlaug har brug for en platform, der er lige så solid som jeres både, og derfor har vi designet en løsning, der kan modstå alle de udfordringer, I måtte møde på jeres digitale rejse.