At sidde i bestyrelsen i en boligforening kan være en kompleks opgave med mange administrative opgaver og et stort ansvar. Med Boligforeningsweb får I en samlet digital platform, der gør det lettere at administrere dokumenter, kommunikere med beboere og holde styr på fælles faciliteter.
Arbejdet i boligforeninger oplever typisk et paradoks: det kan være tidskrævende og besværligt, mens det er frivillig tid og energi, der lægges i arbejdet. Funktioner der gør det nemmere:
Mange bestyrelser kæmper med rodet e-mailtråde og forsvundne dokumenter. Med Boligforeningsweb bliver alt samlet ét sted i et digitalt arkiv, der gør det let at finde referater, vedtægter og andre vigtige dokumenter.
Med en digital opslagstavle og beskedsystem kan bestyrelsen nemt dele information med beboerne på SMS eller e-mail. Ingen vigtige beskeder går tabt, og al kommunikation er samlet ét sted, efter at det er blevet delt.
Boligforeningsweb bruger den nyeste teknologi og AI, der hjælper med at organisere dokumenter og opsætte indhold på foreningens hjemmeside, så bestyrelsen ikke behøver bruge tid på det manuelt.
Bestyrelsen slipper for at administrere manuelle bookinger af f.eks. fælleslokaler og vaskerier. I slipper for et excel-ark med mangelfuld information fra beboerne, når de skriver sig op. Med Boligforeningsweb kan beboerne nemt booke direkte via systemet.
Hold styr på ventelister og administrér overdragelsesaftaler digitalt, så alle processer bliver lettere at håndtere.
Boligforeningsweb er skabt til både selvadministrerede boligforeninger og dem med en tilknyttet administrator. Uanset jeres opsætning giver systemet jer friheden til at arbejde mere effektivt og struktureret.
Boligforeningsweb er ikke en boligadministrator, men et digitalt værktøj, der understøtter bestyrelsens arbejde. Det skal være nemt for bestyrelserne at handle selvstændigt og på farten. Dog vil der af og til være opgaver som bestyrelser skal have hjælp med. Det kan være en revisor, der skal levere et årsregnskab. Det kan være en jurist, der hjælper med juridiske dokumenter. Forskellige professionelle profiler kommer ind og ud af bestyrelser og dem skal der være plads til.
For selvadministrerede foreninger: Systemet hjælper bestyrelsen med at arbejde mere effektivt og struktureret uden at være afhængig af eksterne administratorer.
For foreninger med administrator: Boligforeningsweb fungerer som en samarbejdsplatform, der sikrer, at både administrator og bestyrelse har nem adgang til vigtige informationer og dokumenter.
Det er op til boligforeningen, hvordan systemet bruges – med eller uden administrator.
Formanden får et digitalt værktøj, der giver overblik over foreningens aktiviteter, beslutninger og kommunikation. Boligforeningsweb samler alle vedtægter, referater og beslutninger i et centralt digitalt arkiv. Det gør det nemmere at strukturere arbejdsopgaver og sikre, at intet bliver glemt. Systemet giver desuden en platform til at kommunikere med både bestyrelsen og beboerne, hvilket gør arbejdet mere effektivt.
Kassereren har ansvar for foreningens økonomi og har brug for en struktureret tilgang til økonomisk administration. Boligforeningsweb samler vigtige økonomiske dokumenter ét sted og giver adgang til et sikkert dokumentarkiv for budgetter og regnskaber. Det letter kommunikationen med banken og administratoren, så økonomiske forhold kan håndteres effektivt og uden unødvendig kompleksitet.
Sekretæren har en vigtig rolle i dokumenthåndtering og skal sikre, at referater og beslutninger er korrekt dokumenteret og nemme at finde. Boligforeningsweb gør dette nemt med en digital løsning til arkivering af mødereferater og en enkel måde at dele information med både beboere og bestyrelsen. Systemet sørger for automatisk strukturering af dokumenter, hvilket sikrer, at alt er organiseret og let tilgængeligt.
Boligforeningsweb er bygget i samarbejde med boligforeninger i Danmark. Vi lytter til feedback og har tilpasset systemet løbende, så vi kan levere den højest mulige service til bestyrelser i boligforeninger. Et samlet digitalt arkiv, hvor alle beboere kan finde vedtægter, mødereferater og praktiske oplysninger. Og en effektiv kommunikationskanal, hvor bestyrelsen kan udsende meddelelser og koordinere fælles opgaver. Det er hvad I får her.
Inden man opretter sig på Boligforeningsweb er der flere spørgsmål man kan sidde med. Her er nogle af dem vi hører mest fra bestyrelser, der er interesserede i hvad Boligforeningsweb er for noget.
Du binder dig på ingen måde til noget ved at oprette dig på Boligforeningsweb. Du kan sagtens oprette en testkonto, som du kan vise til foreningens bestyrelse inden I sammen tager en beslutning.
Ja! Systemet kan bruges både af selvadministrerede foreninger og dem med en administrator. Boligforeningsweb skal ikke erstatte en administratorrolle, men systemet gør det nemmere at samarbejde og holde styr på vigtige informationer.
Nej, systemet er designet til at være intuitivt og brugervenligt. Der er rigeligt med løsninger, der bare er bøvlede at bruge. Brugervenlighed er derfor en mærkesag for os. Vi tilbyder desuden support, hvis der opstår spørgsmål.
Det er gratis at oprette boligforeningen, men hvis du vil have den fulde pakke og værdi koster det 199,- kr / måned.
Bestyrelsesarbejde behøver ikke at være besværligt. Med Boligforeningsweb får I en samlet løsning, der gør det nemt at administrere jeres forening, kommunikere med beboerne og holde styr på dokumenter og booking af fælles faciliteter.
Vælg en pakke og kom i gang med det samme. Vi opsætter og designer din hjemmeside automatisk.