Med en skræddersyet hjemmeside til vejlaug, der er intuitiv og nem at bruge, bliver det simpelt for dig at opdatere omkring nyheder, målsætninger og mødetidspunkter

Designet gør det overskueligt og tidsbesparende at bruge hjemmesiden til glæde for både dig og besøgende.

Det gør, at I sammen får et vejlaug med aktivitet, handlekraft og sammenhold.

Mand skriver på en computer
To mænd taler og kigger på en computer

En aktiv hjemmeside er en grundsten i at skabe et vejlaug med et godt sammenhold, hvor I i fællesskab dyrker jeres målsætning.

Uanset om I skal holde vejfest, lave vedligeholdelsesarbejde eller læse en nyhed fra kommunen, kan hjemmesiden bruges som midtpunkt for organisationen.

Gør kommunikationen med hinanden simpel og lav nemt aftaler om at mødes via det integrerede beskedsystem, som følger med.

Har du særlige ønsker til funktioner, integrationer eller design, kan vi implementere dem, så hjemmesiden passer perfekt.

Hvorfor skal du have en hjemmeside skræddersyet til dit vejlaug?

Nem og enkel nyhedsopdatering på website og i beskedsystem

Nem upload af billeder fra vejlauget

Intuitiv booking af fælleshus, fællesarealer og lignende

Kalender med fuld eller begrænset adgang alt efter ønske

Lukkede sider med begrænset adgang, så du kan opdatere relevante og specifikke beboere

Nem oprettelse og administrering af venteliste

Mulighed for at uploade referater fra generalforsamlinger og vedtægter

Løbende og automatisk opdatering af websitets systemer og integrationer

Monitorering af potentielle sikkerhedsbrister for øget sikkerhed

Fuld farvekontrol, så du kan vælge det udtryk, der bedst passer til dit vejlaug

Vis vejlauget frem fra sin bedste side

Vi har årevis af erfaring med at designe og udvikle hjemmesider til foreninger. Med mere end 35 udviklere og designere kan vi finde det perfekte design og de rette funktioner til dit vejlaug.

Det betyder, at du kan vise vejlauget frem fra sin bedste side over for besøgende og give dem et retvisende indtryk af, hvad det står for. Vi kan lave integrationer og funktioner efter behov.

Vi tilbyder altid en uforpligtende snak, hvor vi kan høre om dine ønsker.

Få den højeste sikkerhed

Når vi vedligeholder hjemmesiden, gør vi det ud fra den nyeste viden og teknologi. Vi laver sikkerhedskopier og -opdateringer for at minimere risikoen for, at der sker noget med vejlaugets hjemmeside.

Via uddannelse, viden og erfaring sørger vi for, at hjemmesiden altid er opdateret og klar til brug. I skal blot have glæde af at bruge den.

Vi sørger for en hjemmeside, der har et design og system, som er brugervenligt – og ikke mindst tidsbesparende.

Det gør det nemt at bruge hjemmesiden og fjerne hovedpinen for dig, hvis du ikke er webekspert. Du kan i stedet bruge tiden på det, der er vigtigt for dig og vejlauget.

Med en hjemmeside fra Boligforeningsweb får du lyst til at bruge siden og har samtidig overskud til det, som betyder noget.

I vores systemer kan vi lave integrationer, som gør det nemmere at planlægge sociale arrangementer, møder og samvær. Det gælder f.eks. kalendere, bookingsystemer og opslagstavler.

Her kan alle i vejlauget også kommunikere med hinanden på tværs via vores beskedsystem. Det er med til at give en forening med liv og entusiasme.

Vi sidder mere end 35 udviklere, designere og webmedarbejdere klar til at hjælpe dit vejlaug med en skræddersyet hjemmeside. Vores målsætning er at gøre tingene nemmere for jer.

Vi har mange års erfaring i både at udvikle, designe og vedligeholde hjemmesider, og derfor er vi sikre på, at vi også kan finde den perfekte løsning til jeres vejlaug. Tøv derfor endelig ikke med at kontakte os for at høre mere.

group work