Ventelister er et godt redskab for boligforeninger. Specielt andelsboligforeninger og ejerforeninger oplever høj efterspørgsel på boliger. Med vores venteliste-funktion kan I uden problemer oprette venteliste til de boliger, som man kan skrive sig op til.

Opret en ny venteliste: Log ind på platformen med dit direkte login, gå til ‘Ventelister’ og klik på ‘Opret ny venteliste’. Indtast navnet på ventelisten og beskrivelsen.

Tilføj detaljer: Indtast relevante oplysninger såsom kriterier for optagelse, anciennitet og eventuelle særlige regler eller prioriteter.

Administre tilmeldinger: Tilføj eller fjern personer fra ventelisten med få klik. Opdater deres status og placering og tilføj noter for specifikke forhold.

en bolig set udefra
To mænd taler og kigger på en computer

Hold personer på ventelisten opdateret. Gennem jeres side kan I let give besked, hvis en bolig bliver ledig, eller I vil invitere til åbent hus. I kan også komme i kontakt med de interesserede, hvis I mangler information fra dem.

Sæt automatiske notifikationer op eller send manuelt beskeder til alle, der står på jeres venteliste.

På hjemmesiden kan I kommunikere direkte med de interesserede vedrørende specifikke boliger. Måske er der spørgsmål til foreningen eller specifikke krav til køber.

I stedet for at rode rundt i mails, opkald og sms’er, har vi samlet alt et sted.

black houses by the water

Personer på ventelisten kan løbende logge ind og se status på deres opskrivning. De kan se deres nummer i køen, de oplysninger de har givet jer og eventuelle muligheder for at skrive sig op til endnu en bolig.

Ventelister er en smart funktion for boligforeninger, hvis foreningen er attraktiv. Det gør sig ofte gældende for:

Hus set fra afstand