Køb og salg af boliger kan være en langtrukken proces. Men det behøver det bestemt ikke at være. Med vores funktion til overdragelsesaftaler har vi gjort det en smule nemmere. Ved at samle alt ét sted og have skabeloner klar har både køber og sælger én ting mindre at bekymre sig om. Skabelonerne kan skrives så de kan bruges i alle typer af boligforeninger.

Når alt er aftalt på skrift, undgås misforståelser og uenigheder. Ligeledes kan I som bestyrelse og administration også sikre, at de nye ejere lever op til foreningens krav.

Ved at have rene linjer får I en god proces, som også giver foreningen et godt omdømme.

Brug vores standardformularer og skabeloner, der kan tilpasses med foreningens specifikke detaljer, for at sikre en enkel og hurtig oprettelse af overdragelsesaftaler

Her kan I udfylde ting som:

Og i platformen skal henholdsvis køber og sælger bare udfylde de felter, der er opstillet til dem.

Mand sidder med computer og tænker sig om

Boligforeningweb gør alt for at spare både jer og miljøet for bunker af printet papir, når alt kan klares online. Overdragelsesaftaler for boliger er ingen undtagelser.

Når både køber og sælger har udfyldt aftalen og er klar til at skrive under, kan det gøres direkte gennem platformen. På den måde kan de også altid tilgå aftalen digitalt efterfølgende. Så bliver den ikke væk i flytterod.

Der er nok at tage sig til i forbindelse med en flytning. Så jo mere der kan planlægges og sættes i system, jo bedre.

I vores system har vi klare tjeklister, I kan bruge ved en overdragelse af en bolig i jeres boligforening.

De inkluderer blandt andet:

• Gennemgang af ejendommen
  • Kontrol og overlevering af nøgler
  • Tjek af rengøring
  • Gennemgang af hårde hvidevarer, der måtte følge med i handlen

I kan i administrationen også inkludere, at I giver de nye beboere en grundig rundvisning og får dem til at føle sig hjemme fra første sekund. Dernæst kan I oprette dem hos Boligforeningsweb og tilbyde kurser, så de kommer bedst fra start. For nye beboere kan det også betyde meget at blive inviteret til arrangementer, så de rigtig føler sig velkomne.

Vi tager sikkerhed og databeskyttelse alvorligt. Alle oplysninger og dokumenter er krypterede og opbevares sikkert, så fortrolige oplysninger forbliver beskyttede.

Support og vejledning

Vores team af +35 eksperter står klar til at hjælpe jer med spørgsmål eller udfordringer. Uanset om I har brug for teknisk support eller vejledning i brugen af vores platform, er vi her for at hjælpe.

Q: Hvordan opretter jeg en overdragelsesaftale?
A: Brug vores standardformularer og skabeloner i platformen. Udfyld de nødvendige oplysninger og underskriv digitalt. I kan også uploade jeres egne aftaler og arbejde ud fra dem.

Q: Er digitale underskrifter juridisk bindende?
A: Ja, digitale underskrifter gennem vores platform er juridisk bindende og anerkendt i henhold til dansk lovgivning.

Q: Hvordan sikrer I, at data er beskyttet?
A: Vi bruger avanceret kryptering og sikkerhedsforanstaltninger for at beskytte alle oplysninger og dokumenter.

mand som taler i telefon med valuar