“One man’s trash is another man’s treasure.”

Sådan lyder et gammelt ordsprog. Med adskillige beboere i ens forening er der masser af guld, der kan få glæde i et andet hjem. Lige fra sofaen, der skal skiftes ud til græsslåmaskinen, som ikke bliver brugt længere.

Gennem Boligforeningsweb kan foreningens beboere nemt oprette annoncer og handle med hinanden internt. Dette gælder både for grundejerforeninger, andelsforeninger eller den hyggelige kolonihaveforening.

black houses by the water

Du vælger selv, hvem der skal være administrator og fjerne annoncer, der falder uden for formålet. Du kan også sætte begrænsninger på, hvor mange annoncer en bruger kan oprette for at sikre overskuelighed.

Med vores funktioner er det nemt at være moderator på hjemmesiden.

På foreningens hjemmeside kan køber og sælger nemt kommunikere direkte gennem den enkelte annonce. Det gør dialogen nem, og alt bliver samlet ét sted, som man kender det fra Facebook Marketplace eller Den Blå Avis. En boligforening med effektiv kommunikation og et godt sammenhold styrker foreningen. Køb- og salgssider styrker det fællesskab ligesom fælles arrangementer.

Dejlig gårdhave med cykelstativ

Som administrator kan du nemt opstille regler og retningslinjer for, hvad der må sælges og hvordan tingene skal forløbe på platformen.

Det sikrer både en klar kommunikation til beboerne, mens du og de andre administratorer undgår en masse spørgsmål.

Hvis din forening har særlige ønsker til andre funktioner, end dem vi allerede har i vores platform, er vi altid åbne for dialog.

Vi har mere end 35 medarbejdere, der er klar til at hjælpe med at skabe et website, der er perfekt for din forening. Udfyld blot formularen nedenfor, så vender vi tilbage.