Gennem jeres side kan I hurtigt og enkelt oprette nye fællesregler. Bestyrelsen kan let skrive og redigere reglerne, tilføje detaljer og informere beboerene, hvis der er sket ændringer. Det kan være akut information eller blot noget til opslagstavlen. Det  kan også noteres, hvornår reglerne senest er opdaterede.

group work

For at sikre at alle beboere er opmærksomme på fællesreglerne, kan I bruge vores platform til at kommunikere. Send notifikationer, e-mails eller opslag på den digitale opslagstavle, så ingen går glip af vigtige informationer.

Ved at have dem liggende online ét samlet sted slipper I for, at de bliver glemt i bunker af papir eller ligger nederst i mailindbakken, fra da man flyttede ind.

Klare og tydelige fællesregler skaber en klar forståelse for, hvordan man må opføre sig i jeres boligforening. De hjælper med at undgå misforståelser og konflikter og sikrer, at alle beboere kender deres rettigheder og pligter.

Samtidig undgår I også at skulle svare på de samme spørgsmål fra beboerne.

Eksempler på fællesregler

Her er typiske fællesregler, som kunne være relevante for jeres boligforening:

Boligforeningsweb vises på en computer

Beboerne kan hurtigt tilgå og læse fællesreglerne online via platformen. Alle regler er samlet ét sted, så beboerne kan finde og læse dem, når det er nødvendigt.