Og lige netop det her med, at ikke to foreninger er ens, er noget, vi vægter højt hos Boligforeningsweb. Derfor er alle vores løsninger skræddersyede til den enkelte forening og nemme at tilpasse, så man kan sætte sit eget personlige ‘touch’.

Derfor er der meget værdi i, at det er lige netop jer, der sætter ord på, hvad der gør jeres forening unik. Med vores samlede løsning til enten andels- eller ejerboligforeninger er der gjort plads til, at I nemt kan sætte ord på jeres forening samt tilpasse typografi, farvekode og meget mere, så siden får lige nøjagtigt det udtryk, I leder efter.

Et billede siger mere end tusind ord

Nogle fungerer bedst med at læse, mens andre fungerer bedst med at se. Derfor har vi gjort det muligt at koble galleriet op til jeres beskrivelse, så I kan vise jeres gårdhave, fælleshus eller andet frem, som I beskriver det. Har I ikke alle billederne endnu? Intet problem! I kan hurtigt og nemt opdatere jeres galleri, når I har billederne, og så sørger vi for, at det helt automatisk bliver synkroniseret med jeres beskrivelse.

Vis det, I er særligt stolte af

Med et website fra Boligforeningsweb kan I vise lige netop det, I er særligt stolte af i foreningen. Vi kan udvikle og integrere jeres website, så jeres beskrivelse af foreningen er koblet op med jeres økonomiske overblik, kalender med sociale arrangementer, nylige renoveringer eller noget helt fjerde, der passer til lige netop jeres forening

Kommer der et nyt bestyrelsesmedlem til? Bliver reglerne om kæledyr i foreningen opdateret? Er der kommet ny husorden? Har I fået taget et billede til havedagen, som I gerne vil have på forsiden? Intet problem! Vi sørger nemlig for, at jeres website er enkelt og nemt for jer at redigere i online. Så kan I altid knytte flere ord til foreningen eller uploade nye, vigtige dokumenter – lige når det passer jer.

Lige så vel som at ingen kender jeres forening, som I selv gør – kender ingen til samlede og skræddersyede løsninger til boligforeninger, som vi gør. Vores +35 medarbejdere sidder altid klar til at hjælpe jer med at vise det allerbedste fra jeres forening på jeres website. Hvis I er interesserede i at høre mere om, hvad vi kan gøre for jer, så kontakt os gennem formularen nedenfor. Vi er altid klar på en uforpligtende snak om jeres forenings behov og ønsker.