Som en del af Boligforeningswebs samlede løsning tilbyder vi funktionen ‘akut information’. Funktionen gør det muligt at sende akut information direkte til alle beboere, så I sikrer, at vigtig viden når hurtigt ud til alle.

Det er let at styre, hvem der har adgang, og man kan hurtigt give nye beboere et login til websitet, så de også bliver informeret. Derudover kan I nemt oprette dem i beskedsystemet, så de modtager vigtige informationer fra det øjeblik, de flytter ind i foreningen.

Med et login til systemet får man direkte besked, når der kommer vigtig information på hjemmesiden eller i beskedsystemet. Beskedsystemet fungerer både til e-mail samt sms og gør det let at dele vigtig information.

Beboerne kan ligeledes hurtigt vurdere, om informationen er vigtig for dem eller ej.

Alle med et bestemt adgangsniveau kan sende beskeder, der kategoriseres som akutte. Der kan svares direkte på beskeder, så eventuelle spørgsmål og tvivl bliver besvaret hurtigt.

Det skaber en god og tryg kommunikation i foreningen, at beboerne ved, de modtager vigtig information hurtigt og nemt.

I en boligforening skal alle have adgang til vigtige dokumenter. Ved at samle dem online sikrer I, at alle kan tilgå informationerne.

Tidligere har informationer været printet og uddelt ved indflytning, og igen når der blev lavet ændringer til generalforsamlinger. Det er tidskrævende og besværligt.

Med Boligforeningswebs samlede løsning til boligforeninger kan alle informationer let uploades og opdateres i systemet. Det gavner både bestyrelsen, beboerne og planeten.

Boligforeningswebs samlede beskedsystem gør det nemt og overskueligt at kommunikere med medlemmer og internt i bestyrelsen.

Gennem vores integrerede beskedsystem kan I sende beskeder til alle i foreningen, og  beboerne kan sende beskeder til bestyrelsen, foreningens udvalg eller arbejdsgrupper.

Derudover er der mulighed for nem og enkel nyhedsopdatering på websitet og i beskedsystemet, hvor alle kan holdes opdaterede på lokale nyheder og ændringer i foreningen.

Jeres boligforening er unik. Derfor tilbyder vi hos Boligforeningsweb individuelle løsninger, der er skræddersyede til jer. Samtidig kan I også selv tilpasse hjemmesiden, så den matcher med jeres forening.

Vi laver en tydelig plan over jeres kriterier og behov, så vi kan garantere, at hjemmesiden lever op til jeres forventninger.