Nem oprettelse af arrangementer
Det er nemt at oprette arrangementer, som beboerne selv kan tilmelde sig online. I skal bare lave en beskrivelse og angive dato, tid og sted – så håndterer systemet resten.
Og med vores online opslagstavle og kalenderfunktion er det nemt at informere alle beboere. Spørgsmål og yderligere debat kan tages op i det interne beskedsystem. I får alt samlet omkring jeres arrangementer i Boligforeningsweb.
Organiser internt med vores beskedsystem
Én ting er at finde tid og sted. En anden ting er det praktiske. Med vores interne beskedsystem holder I jeres kommunikation samlet ét sted, så ingen informationer går tabt undervejs.
Få arrangementet ind i folks kalendere
No-shows er en klassiker. Forglemmelser og en hektisk hverdag kender de fleste til. Med vores kalenderintegration kommer arrangementet direkte ind i beboernes personlige kalender. Så er arrangementet altid nemt at huske. I kan også oprette en guide i foreningen til hvordan kalenderen kan lægges ind på mobilen eller computeren. Så er der styr på arrangementerne.
Del billeder og historier dagen derpå
Skab sammenhold og del jeres personlige billeder og historier efter arrangementet. Det er en nem måde at styrke fællesskabet og dele jeres minder på. Det gør det også nemt at hoppe tilbage og se billeder fra tidligere arrangementer.
Har I andre ønsker til systemet? Så lytter vi
Er I fx en andelsboligforening eller anden type boligforening, som sidder I med specifikke behov for nye funktioner, er vi klar til at lytte. Vi kan få alle systemer til at spille sammen og udvikle nye funktioner. Fortæl os derfor gerne, hvis foreningen har ønsker til systemet. Vi står klar til at hjælpe med den bedste website til din forening.