Vores kunder og samarbejdspartnere

Vi ønsker at gøre boligadministrationen for bestyrelserne i en boligforening let. Det er frivillige kræfter der ligger i landets boligforeninger og derfor er Boligforeningsweb særligt brugervenligt, så der ikke skal bruges tid på at få noget til at fungere. Det gør det bare.

Vi har derfor udviklet et system til bestyrelser i boligforeninger, så jeres boligforening nemt og hurtigt kan få delt information, booket fælles faciliteter, eller holde en flot hjemmeside. Vi har funktionerne til jeres forenings behov. Vi ved nemlig, at hver forening er unik. Derfor er det vigtigt, at I selv nemt kan opdatere ny og relevant information gennem et brugervenligt og intuitivt design.

Vi har sørget for, at sikkerheden er i top med en administration og et login, der altid er opdateret.

Emil, Bo og Oliver står sammen og kigger i kameraet

Vores typiske kunder

I Boligforeningsweb har vi stor erfaring med at levere løsninger til ejerbolig– og andelsboligforeninger – men vores system kan bruges af alle typer af boligforeninger. Du kan læse mere om vores typiske kunder, eller hvad vi kan gøre for dig, hvis du f.eks. har en sommerhusforening eller kolonihaveforening.

Vi er stolte af, at bygge vores løsning til boligforeninger sammen med vores kunder. Nedenfor kan du høre hvordan A/B Grænseparken bruger Boligforeningsweb ved at afspille videoen. Du kan også møde andre kunder.

Foreningshjemmeside vist på en iPad

Vi har fokuseret på at udvikle konkrete og intuitive funktioner og sektioner, som er relevante for jer, når I, i bestyrelsen, drifter en boligforening. Alle boligforeninger kan forvente en brugervenlig beboerportal, medlemshåndtering, dokumenthåndtering, kommunikation, booking modul til fælles faciliteter og hjemmeside.

Vil du se den fulde liste af funktioner vi tilbyder til boligforeninger?

 

Der er høje forventninger til et nyt administrations-system. Det skal være nemt at sætte op og simpelt at bruge. Derfor virker Boligforeningsweb på alle typer af mobiler, iPads og computere. Fra telefonen kan I oprette nye beboere, dele vigtig information til hele foreningen eller tilføje indhold på jeres hjemmeside. Boligforeningsweb er et professionelt værktøj for boligforeninger der ønsker så lidt bøvl som muligt.

Mand med telefon i hånden
Boligforeningsweb vises på en computer

Det er helt op til jer, hvordan hjemmesiden skal bruges. Vi har kunder, som bruger deres hjemmeside til at informere interesserede købere om de forventninger der er til dem. Boligforeningen kan dermed dele værdier og regler på hjemmesiden, så forventningerne er lagt klart ud. Andre boligforeninger deler dokumenter som vedtægter, referater fra generalforsamlingen og budget med besøgende. På den måde kan meget af salgsprocessen automatiseres. Med vores skabelon kan boligforeningen nemt ændre farver, menuer, billeder, funktioner og meget mere. Vi kan også sætte integrationer op med jeres eksisterende systemer – f.eks. kalender- og beskedsystemer, digitale opslagstavler, e-mails eller sociale medier.

Vil du læse mere om hvordan A/B Smedhøj III automatiserede salget af boligerne i deres forening?

Fra gratis til billigt

Prøv gratis i en måned – intet kreditkort påkrævet.

Fuld administration

fra 199 kr. pr. måned
  • Gratis hjemmeside
  • Dokumentarkiv
  • Booking kalender
  • Beboer login
  • SMS og E-mail kommunikation
  • Private sider
  • Online opslagstavle
  • Flot design
  • Deling af akut information
  • Gratis opsætning
  • og meget mere...

Gratis

0 kr. pr. måned
  • Gratis hjemmeside
  • Ubegrænsede sider til hjemmesiden
  • Dokumentarkiv
  • Gratis sub-domæne
  • Brugervenligt
  • Opret private sider
  • Flot design efter eget valg
  • Gratis opsætning
  • Ingen reklamer på hjemmesiden
  • Mulighed for administrative tilkøb

Skræddersyet

fra 4.999 kr. pr. måned
  • Gratis hjemmeside
  • Skræddersyet løsninger

Hos os får du tidsbesparende og brugbare funktioner

Vores erfaring gør, at vi ved, hvad dine beboere har brug for. Se vores mest populære funktioner herunder.

Håndværkerlisten

Gør det nemt og genkendeligt for alle i foreningen med en online håndværkerliste og slip for administrative udfordringer i forbindelse med renoveringer. Find alt omkring retningslinjer, sparring og andet relevant information.

Læs mere om online håndværkerliste

Foreningens beskrivelse

Ingen kender din forening, som du gør. Derfor får du en funktion, der giver dig mulighed for at fremhæve det, der gør din boligforening til det bedste sted at bo.

Læs mere om at beskrive foreningen online

Online opslagstavle

Med en online opslagstavle kan du nemt uploade og finde praktiske informationer. Det øger funktionaliteten og gør information langt mere interaktivt.

Læs mere om online opslagstavle

Sikkert login

Et direkte login giver en lettere og mere sikker administrering af boligforeninger. Det er nemmere at håndtere og øger sikkerheden for både bestyrelse og beboere.

Læs mere om direkte login

Akut information

Det er vigtigt, at akut information modtages hurtigt. Derfor får foreningens hjemmeside en samlet platform i det interne beskedssystem, så nyttig viden når hurtigt ud til alle beboere.

Læs mere om akut information

Online referater

Ved at digitalisere bestyrelsesreferater optimeres bestyrelsesarbejdet. At lægge bestyrelsesreferater online er en hjælpende hånd i hverdagen.

Læs mere om online bestyrelsesreferater

Arrangementer

Fællesarrangementer kan skabe sammenhold og engagement i boligforeningen. Planlæg og send let invitationer til arrangementer med vores værktøjer.

Læs mere om arrangementer

Fællesregler

Gør det let for alle beboere at finde fællesreglerne. Opret, tilpas og administrer let boligforeningens fællesregler online.

Læs mere om fællesregler

Vejledninger

Vores guide-funktion gør det nemt for beboerne at finde svar på deres spørgsmål - og sparer både dem selv og andre for at bruge tid på det.

Læs mere om vejledninger

Intern kommunikation

Hold hinanden informeret. Det indbyggede beskedsystem gør det nemt at kommunikere i bestyrelsen, blandt beboerne eller med viceværten.

Læs mere om intern kommunikation

Kalender

Et overskueligt overblik er nødvendigt for gnidningsfri drift af boligforeningen. Med vores kalenderfunktion kan du nemt planlægge og koordinere vigtige begivenheder, møder og aktiviteter.

Læs mere om kalender

Kurser

Kurser og efteruddannelse kan styrke foreningen. Brug vores kursus-funktion til at oprette kurser for jeres beboere og administration, som de nemt kan tilmelde sig.

Læs mere om kurser

Køb og salg-sider

Gør det nemt for beboerne at handle med hinanden - og giv alt fra brugte sofaer til gamle bøger nyt liv. Opret og find annoncer hurtigt med vores køb- og salg-funktion.

Læs mere om køb og salg-sider

Overdragelsesaftale

Sikr en gnidningsfri og juridisk bindende proces for både køber og sælger med vores overdragelsesaftale-funktion. Opret, administrer og godkend hurtigt og let overdragelsesaftaler.

Læs mere om overdragelsesaftale

Vaskeri i boligforening

Vores funktion gør det let at holde styr på booking af vasketider i fællesvaskeriet. Beboerne kan selv følge med i, hvornår deres vask er færdig - og de slipper for at gå forgæves.

Læs mere om vaskeri i boligforening

Venteliste

Opret ventelister og hold kontakt med interesserede. Vores venteliste-funktion lader jer videregive informationer til interesserede løbende - og gør det let at få kontakt, når en bolig bliver ledig.

Læs mere om venteliste

Online husorden

Det er fordelagtigt at lægge foreningens regler for husorden online. Det giver let adgang for alle og gør det nemt at opdatere reglementet.

Læs mere om online husorden

Opstille vedtægter

Når man samler vedtægterne online, bliver det nemmere for alle at tilgå og administrere dokumenterne. Det øger både brugervenligheden og sikkerheden.

Læs mere om at opstille vedtægter

Information om din vicevært

Viceværten er en vigtig del i mange boligforeninger. Læg information og kontaktoplysninger ud på hjemmesiden, så alle har et overblik og kan kontakte viceværten.

Læs mere om information om din vicevært

Digital dokumenthåndtering

Brug boligforeningens hjemmeside til at dele vigtige dokumenter og få muligheden for at afgrænse adgangen for beboere og interesserede købere til det I vil have.

Læs mere om digital dokumenthåndtering

Nikolaj Jansen, Account Manager