Koordiner internt om det næste bestyrelsesmøde, fællesarrangement eller med viceværten. Med det interne beskedsystem vælger I selv, hvem der skal modtage beskederne – og kan samle specifikke chats til specifikke formål. Det kan give ejerboligforeningen eller kolonihaveforeningen et skønt overblik over igangværende dialog.

En god idé er også at bestyrelsen kan have deres egen tråd for kommunikation mellem bestyrelsesmedlemmer.

Mand skriver på en computer

Når der skal koordineres internt i foreningen, er det en fordel at have alt samlet ét sted. Så slipper I for at have chats på forskellige platforme, og I kan nemt henvise til specifikke arrangementer eller møder.

Slip for fælles e-mails, printede beskeder hængt op i opgangene og Facebook-grupper, de nye beboere endnu ikke er blevet medlem af. Nye beboere kan introduceres til beskedsystemet i et fælles opslag og I kan fortælle om beskedsystemet i jeres beskrivelse af foreningen.

Hold i stedet alt samlet ét sted, når I skal fortælle, hvad der foregår i jeres beboerforening. Så er I sikre på, at alle får besked.

group work

Med beskedsystemet kan I nemt:

• Varsle om støj, fest og andet
  • Sende fælles informationer ud
  • Informere om arrangementer og møder
  • Sende referat fra bestyrelsesmøderne

Vi lytter til jer og er altid interesserede i nye projekter. Har jeres forening behov for specielle funktioner eller sektioner på websitet, kan vi udvikle den rette løsning. Vi kan integrere eksisterende systemer og sikre, at alt fungerer problemfrit.

mand som taler i telefon med valuar