Der kan være mange spørgsmål i en forening – lige fra retningslinjer, husorden, fællesregler og til brug af fællesarealerne.

Med vores guide-funktion kan du nemt uploade alle relevante guides og dele dem blandt beboerne. Du kan også styre, hvem der skal have adgang til de enkelte guides. En skabelon er lavet til vaskeri og fejlmelding af maskiner når uheldet er ude. Guides som disse gør det nemt at administrere boligforeningen.

Boligforeningsweb vises på en computer

Ved at have guides liggende online og tilgængelige sparer jeres bestyrelse og administration tid på at besvare de samme spørgsmål gang på gang.

Beboerne finder nemt svar på deres spørgsmål – og sparer både dem selv og andre for at bruge tid på det.

Ved at have alle guides samlet online ét sted, er du altid sikker på, at alle har den nyeste version. Simpelthen fordi der kun findes en version, som opdateres online og digitalt.

Når der laves ændringer, opdateres det hurtigt og nemt i systemet, så alle altid kan følge de samme regler. Det gavner både bestyrelsen og beboerne. Guides er et godt supplement til når bestyrelsen har ny information at give fra deres bestyrelsesmøder.

Hus set fra afstand
group work

En guide giver ofte bedre mening, når den er suppleret med billeder og detaljer. Med vores guide-funktion kan du nemt uploade billeder, illustrationer og videoer, så guiden bliver så forklarende som muligt.

Bestyrelsen i en boligforening består typisk af frivillige – og jo mere tid, der kan spares, jo bedre. Udover at tilbyde kurser og efteruddannelse, så kan I, med effektive guide, komme beboeres spørgsmål i forkøbet:

To mænd taler og kigger på en computer

Flytteguides: En guide til, når en beboer flytter ind - og ud igen.

Vedligeholdelsesguide: Instruktioner for vedligeholdelse af fællesarealer og fælles arbejdsdage.

Affaldssortering: Hvor tilgår man skralderummet? Hvornår får vi hentet skrald? Hvad med storskrald?

Bestyrelsesarbejdet: Hvornår er der bestyrelsesmøde og generalforsamling? Hvordan indstiller jeg punkter til dagsordenen?

Guide til fællesarealer: Sådan booker du vaskerummet, fælleslokalerne eller borde-bænkesæt i fællesgården.

Husorden: En guide til foreningens husorden og regler.

Intern kommunikation: Guide til, hvordan man sender fællesbeskeder eller kommunikerer med bestyrelsen.

Brandsikkerhed: Retningslinjer for brandsikkerhed, bagtrapper mv.