Her finder du al den klassiske information – men med øget funktionalitet og tilgængelighed. Skriv kommentarer, send notifikationer eller indsæt links til relevante hjemmesider og tilmeldingsblanketter. Alle kan skrive opslag og benytte opslagstavlen – det kræver blot et login til foreningens website. Det er let at finde rundt på siden og brugervenligheden er i top.

Med en online opslagstavle kan vi tilbyde mange flere funktioner og muligheder. Mange er vant til at skrive opslag online på sociale medier eller i arbejdsregi. Vi er derfor klar over, hvad der forventes af et online forum som en opslagstavle. Man skal kunne vedhæfte billeder og links, og der skal være mulighed for at kommentere, give anbefalinger og redigere opslaget, selv efter det er slået op. Der skal kunne laves hurtige meningsmålinger, undersøgelser og meget mere. Brug det som en genvej til hurtig indsamling og deling af information. Vi vil med glæde udvikle lige netop den funktion, I har brug for.

Bestyrelsen og viceværten kan lave opslag, som alle beboere kan se. Opslag med vigtig information kan gemmes på opslagstavlen, så beboerne både hurtigt og til enhver tid kan finde det igen.

Hvad skal I have stående på jeres opslagstavle?

Varsel om støj, fest og andet

Invitationer

Info om fællesspisning

Tilbud om services

Vand eller varme slukkes

Fredagsfilm anbefalinger eller andet socialt

Reklamer fra lokalområdet

Ændringer af regler

Der er stadig det indbyggede beskedsystem, som udvider funktionalitet på opslagstavlen. Det er direkte forbindelse mellem beboere, bestyrelse og andre, der har brug for adgang. Det er en nem vej til at kontakte nøglepersoner i foreningen, bestyrelsen, medlemmer af forskellige udvalg eller viceværten.

Har jeres forening behov for helt særlige sektioner eller funktioner på websitet, så er vi klar til at udvikle den rette løsning. Vi kan få alle systemer til at tale sammen, så hvis I bruger et eksisterende system til kalender eller andet, så løser vi det. Kontakt os gerne med spørgsmål, forslag og andre efterspørgsler. Vi står klar til at hjælpe jer til at for det bedste website til jeres forening.

Andrius Bendikas, Head of Account Management