De mange nye digitale muligheder er på kort tid blevet en fast del af hverdagen, og det er svært at sige sig fri fra at være en del af den teknologiske udvikling. Det har for de fleste gjort hverdagen lettere, og en online husorden gør det nemt, når der skal laves ændringer. Kommunikation internt i foreningen kan med fordel gøres mere digital – bl.a. med det interne beskedsystem. Dokumenter som en husorden kan let uploades, redigeres af administrationen og holdes opdateret.

En husorden er et sæt af fælles regler, som er nødvendig for det gode naboskab og sociale liv i boligforeningen. Der er i alle andelsboligforeninger behov for at have retningslinjer, og en husorden kan f.eks. indeholde regler for:

Affaldshåndtering

Cykler og barnevogne

Husdyrhold

Musik og støjende adfærd

Pasning af haver

Tøjvask

Brug af fællesarealer og fælleshus

Fællesanlæg

Leg og boldspil

Parkering og motorkørsel

Rygning

Udviklet af os til jer

Mange bruger en skabelon som denne, men med en online husorden er det hele sat op af os og udviklet efter jeres ønsker. Når din husorden er rykket online får dine beboere let adgang, og den kan nemt opdateres, hvis der er vedtaget ændringer til jeres generalforsamling. Derudover kan indholdet nemt gennemgås via det interne beskedsystem. Vi sørger for, at alt er inkluderet, hvilket minimerer fejl i jeres husorden.

Giver mulighed for at uddybe og specificere emner

Der kan på nogle punkter af en husorden være behov for at gå i dybden og lave en bedre/længere beskrivelse for at undgå tvivl. Boligforeningswebs platform har mange muligheder for at tilpasses jeres behov; der kan laves midlertidige kommentarer, stilles spørgsmål, ændres i vedtægter og let uploades vigtige dokumenter. Vi laver en grundig forundersøgelse, som garanterer, at den endelige løsning opfylder foreningens behov.

Ved at have foreningens husorden online kan bestyrelsen let give adgang til beboerne. Så er man garanteret, at alle har husordenen, og at det ligeledes er den nyeste version, alle har. Husordenen gælder foreningens beboere, og når alle har let adgang til at læse den, minimerer det forvirring og tvivl.

Vi har platformen klar til jeres forening. Har I bestemte krav eller kriterier til jeres online tilstedeværelse, så er vores platform den rette. Den kan tilpasses efter jeres ønsker – om det er æstetiske eller sikkerhedsmæssige. Vi hjælper jeres forening med at udvikle et helt nyt website med vores samlede løsning til boligforeninger. Er du interesseret i at høre mere om, hvad vi kan gøre for dig? Så kontakt os gennem formularen nedenfor, og så tager vi en uforpligtende snak om din forenings behov og ønsker.