Få jeres forening lige ved hånden med et moderne website. Websitet, og specielt det indbyggede “intranet” system, gør det nemmere at administrere jeres forening i hverdagen samt sikre, at information når hurtigst muligt ud til beboerne. Vi har udviklet en skabelon til websitet og tilpasser løsningen efter jeres kriterier. Med et login får du hurtig adgang til:

Dokumenter som husorden, bestyrelsesreferater, vedtægter, håndværkerliste og meget mere

Beskedsystem og notifikationer

Kontaktinformationer

Og alt det, lige netop jeres forening skulle have behov for.

For at sikre jeres forenings dokumenter og personlige oplysninger holder vi altid jeres website og integrationer opdaterede. Desuden er der krav om sikkert login for at få adgang til disse oplysninger. Det er den sikreste løsning, hvis man vil have foreningens dokumenter tilgængelige online. Vi har gennem mange år arbejdet med udvikling af hjemmesider med høj sikkerhed og har derfor den helt rigtige model klar til udviklingen af websites til boligforeninger.

Responsiv website, som sikrer ensartet udseende på alle enheder pc, mobil eller tablet, er et must. Vi sørger for, at det altid er opdateret og loader hurtigt. Det giver en bedre oplevelse, når man bruger hjemmesiden.

Siden er let at tilpasse med et skræddersyet design – vælg selv farve, knapper, funktioner og meget mere. Vi hjælper med at designe siden, så alle kan få gavn af funktionerne – også dem, der ikke er så hjemmevante på internettet.

Vi benytter mange forskellige hjemmesider og online services i hverdagen, så jeres forenings hjemmeside skal leve op til forventningerne. Vi udfører en forundersøgelse af din forenings behov og kriterier – det hjælper os til at udvikle et website, der er lige, som I ønsker. Vi kan også udbygge med endnu flere funktioner og integrationer, hvis I ønsker det.

Beboere har deres eget login, som giver adgang til foreningens funktioner på websitet.  Bestyrelsen administrerer brugerne og kan nemt oprette login til nye beboere. Bestyrelsen har derfor den fulde kontrol over adgangen til websitet og de bagvedliggende funktioner. Når der skal udvikles et website, har vores udviklere god sparring med bestyrelsen, og der kan, efter behov, være løbende kommunikation med de ansvarlige fra jeres forening. Vi er et stort team på +35 professionelle udviklere, og vi har meget erfaring med at opfylde forventninger til digitale løsninger. Vi arbejder for at løse problemer og udvikle de bedste digitale løsninger, website, apps og meget mere.

Andrius Bendikas, Head of Account Management