Som en del af Boligforeningswebs samlede løsning tilbyder vi funktionen ‘akut information’. Denne funktion gør det muligt at sende akut information direkte til jeres beboere, så I sikrer jer, at vigtig og nyttig viden når hurtigt ud til de rette. Det er let at styre hvem, der har adgang, og man kan hurtigt give nye beboere et login til websitet. Derudover kan man også nemt oprette dem i beskedsystemet, så de modtager vigtige informationer fra det øjeblik, de flytter ind i din forening.

Med et login til systemet får man direkte besked, når der kommer vigtig information på hjemmesiden eller i beskedsystemet. Beskedsystemet fungerer både til e-mail og sms og gør det let for dig at dele vigtig information. Det gør det også let for beboerne at modtage og hurtigt vurdere, om det er vigtig information.

Alle med det rette adgangsniveau kan sende beskeder, der kategoriseres som akutte og dermed nå ud til alle beboere. Der kan svares direkte på beskeder, så eventuelle spørgsmål og tvivl bliver besvaret hurtigst muligt. Det skaber god og tryg kommunikation, at man som beboer ved, at man modtager vigtig information hurtigt og nemt.

I en boligforening er der vigtige dokumenter, som alle skal have adgang til. Når det er samlet online, er foreningen garanteret, at alle kan tilgå og læse dokumenterne. Tidligere har diverse dokumenter måske været printet og uddelt ved indflytning, og igen når der blev besluttet ændringer til generalforsamlinger. Det kan være tidskrævende og besværligt. Med Boligforeningswebs samlede løsning til boligforeninger kan alle typer dokumenter, både korte og lange, let uploades og opdateres i systemet. Det gavner både bestyrelsen, beboerne og planeten.

Boligforeningswebs samlede beskedsystem gør det nemt, enkelt og overskueligt at kommunikere med medlemmer og internt i bestyrelsen. Gennem vores integrerede beskedsystem kan I nemlig sende beskeder ud til alle, eller kun til nogle i foreningen, og  beboerne kan sende beskeder til bestyrelsen, foreningens udvalg, arbejdsgrupper eller lige netop den liste, der giver mening i din forening. Derudover er der mulighed for nem og enkel nyhedsopdatering på websitet og i beskedsystemet, hvor alle kan holdes opdaterede på lokale nyheder, ændringer i foreningen, osv.

Der findes ikke to boligforeninger, der er ens. Derfor tilbyder vi hos Boligforeningsweb individuelle løsninger, der er skræddersyede til den enkelte boligforening. Samtidig kan I også nemt selv tilpasse hjemmesiden, så den passer til lige netop jeres forening.
Vi laver en tydelig plan over foreningens kriterier og behov, så vi kan garantere, at den lever op til alle jeres forventninger, når vi udvikler jeres website.