fbpx

Da samarbejdet startede mellem Twentyfour og ABF, lavede vi en løsning særligt til andelsboligforeninger, der var medlem af ABF. Den løsning er kendt som Andelsboligweb og eksisterer stadig. Siden da har vi dog udvidet vores løsninger under Boligforeningsweb, så det ikke er et krav, at man er medlem af ABF.

Det hele startede, da ABF kontaktede Twentyfour med henblik på at få en partner til det tekniske bag hjemmesideudvikling. ABF har 5.000 medlemsforeninger, der repræsenterer over 100.000 andelsbolighusstande, og det var vigtigt for dem at kunne tilbyde en skræddersyet hjemmesideløsning til alle deres foreninger. Og det er her, vi kommer ind.

Som medlem af ABF har du muligheden for at få en helt ny foreningshjemmeside. Den sørger vi selvfølgelig for at lave, så den passer præcist til dine behov og ønsker. Med en skabelon fra os, bliver det ikke nemmere at have og holde en foreningshjemmeside: Vi sørger for at rykke alle de gode ting, du allerede har på din foreningshjemmeside, med over, hvis du ønsker, og så sørger vi selvfølgelig for, at hele er nemt, intuitivt, og ser godt ud. Det skaber den bedste oplevelse for såvel jer som jeres beboere og potentielle beboere.

ABF har sørget for at svare på nogle af de mest almindelige spørgsmål på deres side her, men du er også altid meget velkommen til at kontakte os, hvis har du nogle spørgsmål.

ABF har stået for at lave nogle gode video guides, så du nemt kan se, hvordan din hjemmeside kan komme til at se ud. Hjemmesiden kan naturligvis skræddersyes, så den passer til lige netop din boligforening, og herefter kan du nemt selv redigere indhold, billeder og meget mere. Du kan også klikke rundt på demo udgaven og få en forsmag på, hvad vi kan gøre for dig.

Med en løsning fra os får du sikkerheden og trygheden i både ABFs og Twentyfours mange års erfaring med boligforeninger og hjemmesider. Vi har kombineret vores kompetencer for at give dig det bedste resultat og en altid pålidelig løsning. Vil du høre mere om, hvad vi kan gøre for dig? Så kontakt os gennem formularen nedenfor. Vi glæder os til at høre fra dig og lave den bedste løsning til lige netop din forening.

Rasmus Aagaard, Managing Partner