Da samarbejdet startede mellem Twentyfour og ABF, lavede vi en løsning specielt til andelsboligforeninger, der var medlem af ABF. Denne løsning er kendt som Andelsboligweb og eksisterer stadig. Siden har vi dog udvidet vores løsninger under Boligforeningsweb, så det er ikke et krav, at du er medlem af ABF.

Det hele startede, da ABF kontaktede Twentyfour med henblik på at få en partner til det tekniske bag hjemmesideudvikling. ABF har 5.000 medlemsforeninger, der repræsenterer over 100.000 andelsbolighusstande, og det var vigtigt for dem at kunne tilbyde en skræddersyet hjemmesideløsning til alle deres foreninger. Og det er her, vi kommer ind.

Som medlem af ABF, har du mulighed for at få et helt nyt foreningswebsted. Vi sørger naturligvis for, at den passer præcist til dine ønsker og behov. Med en skabelon fra os bliver det ikke lettere at have og vedligeholde et foreningswebsted: Vi sørger for at flytte alle de gode ting, som du allerede har på din foreningshjemmeside, hvis du ønsker dette og så sørger vi selvfølgelig for, at det hele er let, intuitivt og at det ser godt ud. Det skaber den bedste oplevelse for dig såvel som dine beboere og potentielle beboere.

ABF har sørget for at svare på nogle af de mest almindelige spørgsmål på deres websted her , men du er også altid velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål.

ABF har stået for at lave nogle gode video guides, så du nemt kan se, hvordan din hjemmeside kan komme til at se ud. Hjemmesiden kan naturligvis skræddersyes, så den passer til lige netop din boligforening, og herefter kan du nemt selv redigere indhold, billeder og meget mere. Du kan også klikke rundt på demo udgaven og få en forsmag på, hvad vi kan gøre for dig.

Med en løsning fra os, får du trygheden ved både ABF’s og Twentyfour’s mange års erfaring med boligselskaber og hjemmesider. Vi har kombineret vores kompetencer for at give dig det bedste resultat og en altid pålidelig løsning. Vil du høre mere om, hvad vi kan gøre for dig? Så kontakt os via formularen herunder. Vi glæder os til at høre fra dig og til at lave den bedste løsning til netop din forening.